جواد نکونام: تاج واقعیت را گفت، همه دیدند فصل قبل چه اتفاقاتی افتاد

جواد نکونام در مورد عذرخواهی مهدی تاج از استقلال گفت که ایشان واقعیت را گفت و همه دیدند فصل پیش چه اتفاق‌هایی افتاد.

کد خبر: ۱۱۰۱
جواد نکونام: تاج واقعیت را گفت، همه دیدند فصل قبل چه اتفاقاتی افتاد

جواد نکونام، سرمربی استقلال در حاشیه تمرین استقلال و در واکنش به عذرخواهی روز گذشته مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اشتباهات داوری در فصل گذشته که منجر به قهرمانی پرسپولیس شد گفت: ایشان متولی و رئیس فوتبال هستند که آن صحبت‌ها را انجام دادند. از او ممنون هستیم که واقعیت را گفت. از طرف خودم و هواداران از ایشان تشکر می‌کنم.

نکونام با اعلام اینکه او نیز در فصل قبل به این بحث اشتباهات داوری اشاره کرده، گفت: زمانی‌که ما فصل قبل این حرف‌ها را زدیم، عده‌ای جبهه گرفتند ولی همه دیدند که فصل گذشته چه اتفاقاتی افتاد. من باز هم تکرار می‌کنم که ما قهرمان بودیم و استقلال حداکثر امتیازی که باید می‌گرفت را گرفت. بازیکنان کارشان را فوق‌العاده انجام دادند و به نظر من بهترین عملکرد را داشتند.

او درخصوص اینکه چه نظری درباره سقف بودجه دارد، اظهار داشت: ما می‌خواهیم با الهلال، النصر و... بازی کنیم و باید به این فکر کنیم که قصد داریم فوتبال ایران را بالا بیاوریم یا مقابل این تیم‌ها کوچکش کنیم؟ باید به این موضوع فکر کنیم.

نظرات شما
  • ناشناس

    بس که تو بی عرضه هستی نکونام

  • ناصر

    استاد اگه قرار به عذرخواهی یک بازی خاص باشد پس باید ببینی کلی عذر خواهی که داوری به نفع استقلال گرفت چگونه بود راحت خودتو با این حرفها گول نزن تاج هم برای دلخو شی حرفی زد تو زیاد جدی نگیر .ولخوش به این حرفها نباش جام را کی برد بخاطر بسپار.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها