تحقیر سپاهان در زمین افتضاح نقش جهان

در یک بازی حساس و پرحاشیه، سپاهان ایران در مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا با نتیجه سنگین ۴-۱ مقابل شباب الاهلی شکست خورد و از صعود به مرحله گروهی این رقابت‌ها باز ماند. این شکست تلخ برای هواداران سپاهان و فوتبال ایران بسیار ناامیدکننده بود.

کد خبر: ۱۰۶۹
تحقیر سپاهان در زمین افتضاح نقش جهان

در یک شب پرتنش و در زمین  به شدت ناهموار ورزشگاه نقش جهان، تیم فوتبال سپاهان نتوانست از پس تیم شباب الاهلی امارات برآید و به لیگ نخبگان آسیا صعود کند. این دیدار که به عنوان نخستین مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا برگزار می‌شد، با تساوی یک بر یک در ۹۰ دقیقه به پایان رسید و به وقت‌های اضافه کشیده شد. اما در نهایت، شباب الاهلی با پیروزی قاطع ۴ بر ۱ در وقت‌های اضافی، راهی مرحله بعد شد.

در این دیدار، سپاهان که با امید به صعود به لیگ نخبگان آسیا به میدان آمده بود، در دقیقه ۲۲ توسط محمدمهدی محبی به گل رسید. اما پس از ورود سردار آزمون به زمین در دقیقه ۶۲، این مهاجم ایرانی توانست بازی را به تساوی بکشاند. در وقت‌های اضافه، اشتباهات حساس پیام نیازمند، دروازه‌بان سپاهان، به ضرر تیمش تمام شد. یحیی الغسانی در دقیقه ۱۰۲ گل دوم شباب الاهلی را به ثمر رساند و سپس صالح حردانی با اشتباه خود موجب شد یوری سزار در دقیقه ۱۱۰ گل سوم را وارد دروازه سپاهان کند. در ثانیه‌های پایانی بازی، شباب الاهلی گل چهارم را نیز زد و شکست سنگین دیگری را بر سپاهان تحمیل کرد.

با این نتیجه، شباب الاهلی به دیدار بعدی خود در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا مقابل الغرافه می‌رود، در حالی که سپاهان به لیگ قهرمانان آسیا بازخواهد گشت و در کنار تیم تراکتور به عنوان نماینده ایران در این مسابقات حضور خواهد داشت.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها