پرسپولیس دو بازیکنش را سر کار گذاشت!

یکی از این اتفاقات عجیب نقل و انتقالات، مربوط به باشگاه پرسپولیس و دو بازیکن سابق این تیم است. ظاهرا مدیران پرسپولیس با وعده‌های دروغین، این دو بازیکن را سر کار گذاشته‌اند.

کد خبر: ۱۰۶۷
پرسپولیس دو بازیکنش را سر کار گذاشت!

در اتفاقی عجیب و غریب، دو بازیکن سابق پرسپولیس درگیر بازی‌های روانی مدیران این باشگاه شده‌اند. سیامک نعمتی و شایان مصلح که سابقه بازی در پرسپولیس را دارند، در نقل و انتقالات اخیر با وعده بازگشت به این تیم مواجه شدند اما در نهایت این وعده‌ها به واقعیت نپیوست.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس به این دو بازیکن پیام داده‌اند که آن‌ها مورد نظر سرمربی تیم هستند و برای بازگشت به پرسپولیس می‌توانند اقدام کنند. حتی گفته می‌شود که یحیی گل‌محمدی، سرمربی وقت پرسپولیس، فیلم بازی‌های این دو بازیکن را تماشا کرده و از عملکرد آن‌ها راضی بوده است.

با این حال، پس از این وعده‌ها، هیچ پیگیری جدی از سوی باشگاه پرسپولیس برای جذب این دو بازیکن صورت نگرفته است. این موضوع باعث شده تا شایان مصلح قید پرسپولیس را زده و به تیم ذوب‌آهن بپیوندد. وضعیت سیامک نعمتی نیز همچنان نامشخص است و به نظر می‌رسد او هم شانسی برای بازگشت به پرسپولیس نداشته باشد.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها