با وجود پر بودن سهمیه؛ یحیی عطیه الله، یک قدم تا پرسپولیس!

بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران همچنان داغ است و یکی از مهم‌ترین اخبار این روزها، نزدیک شدن پرسپولیس به جذب یحیی عطیه الله، ستاره مراکشی جام جهانی است. این انتقال که مدتی است در رسانه‌ها مطرح شده، حالا به مراحل پایانی رسیده است.

کد خبر: ۱۰۵۸
با وجود پر بودن سهمیه؛ یحیی عطیه الله، یک قدم تا پرسپولیس!

با توجه به دستورالعمل ناظر بر قراردادها و عدم حضور نبیل باهویی و وحدت حنانوف در ۶۰٪ بازی‌های پرسپولیس، دو سهمیه خارجی پرسپولیس برای فصل جاری سوخته است و با حضور گندوز، گولسیانی، اورونوف و العملود، آن‌ها دیگر جای خالی برای بازیکن خارجی ندارند، اما مذاکرات پرسپولیسی‌ها برای تغییر قانون و جذب یحیی عطیه الله ادامه دارد.

بعد از ماه‌ها گمانه‌زنی و مذاکره، به نظر می‌رسد انتقال یحیی عطیه الله، ستاره درخشان مراکش در جام جهانی قطر، به پرسپولیس به مراحل پایانی خود رسیده است. این مدافع چپ تکنیکی که در جام جهانی عملکرد درخشانی داشت، از همان ابتدا به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی تقویت خط دفاعی پرسپولیس مطرح بود.

یکی از دلایل اصلی علاقه پرسپولیس به عطیه الله، جدایی احتمالی عبدالکریم حسن از این تیم بود. با توجه به اینکه عطیه الله نیز به دنبال جدایی از تیم روسی خود بود، مذاکرات بین دو طرف به سرعت پیش رفت. البته این مذاکرات با فراز و نشیب‌هایی همراه بود و چندین بار به بن‌بست رسید.

با این حال، به نظر می‌رسد در نهایت طرفین بر سر شرایط انتقال به توافق رسیده‌اند. گفته می‌شود قرارداد عطیه الله با پرسپولیس به صورت قرضی خواهد بود و در صورت رضایت طرفین، این قرارداد در پایان فصل به صورت قطعی خواهد شد. همچنین، پرسپولیس باید مبلغ ۱.۵ میلیون دلار برای خرید قطعی این بازیکن پرداخت کند.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها