تکذیب ادعای مدیرعامل پرسپولیس؛ زمین نداشتن استقلال و پرسپولیس به ما ربطی ندارد!

جنجال بر سر آمادگی ورزشگاه آزادی برای میزبانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بالا گرفت. مدیر ورزشگاه آزادی در واکنش به اظهارات مدیرعامل پرسپولیس مبنی بر وعده آماده‌سازی ورزشگاه در تاریخ مشخص، این ادعا را رد کرد.

کد خبر: ۱۰۵۷
تکذیب ادعای مدیرعامل پرسپولیس؛ زمین نداشتن استقلال و پرسپولیس به ما ربطی ندارد!

 

  مهدی نصیبی، مدیر ورزشگاه آزادی، در اظهارات تندی به انتقادهای اخیر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پاسخ داد. درویش مدعی شده بود که نصیبی به او وعده داده است ورزشگاه آزادی تا ۲۵ شهریور ماه و برای میزبانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آماده خواهد شد. اما نصیبی این ادعا را به شدت رد کرد و گفت: "من چه زمانی چنین قولی داده‌ام؟ این ادعا کاملا بی‌اساس است."

  وی در ادامه افزود: "هر زمان که ورزشگاه آزادی به طور کامل آماده شود، در اختیار تمام تیم‌ها و هواداران فوتبال قرار خواهد گرفت. ما به هیچ تیمی وعده خاصی نداده‌ایم."

  نصیبی همچنین تاکید کرد که باشگاه‌ها باید خودشان به دنبال زمین مناسب برای تمرین و بازی باشند و نباید تمام مسئولیت را بر دوش ورزشگاه آزادی بیندازند. او گفت: "فدراسیون فوتبال نیز باید در این زمینه تصمیم‌گیری کند و مشخص کند که آیا ورزشگاه آزادی تا زمان برگزاری مسابقات تیم ملی آماده می‌شود یا خیر."

  تاخیر در آماده‌سازی آزادی؛ تهدیدی برای تیم‌های ایرانی

  تاخیر در آماده‌سازی ورزشگاه آزادی، نگرانی‌های جدی را در مورد میزبانی تیم‌های ایرانی در مسابقات آسیایی ایجاد کرده است. استقلال و پرسپولیس به عنوان دو نماینده ایران در این رقابت‌ها، نیاز مبرمی به زمین مناسب برای بازی‌های خود دارند.

  فشار بر ورزشگاه آزادی ادامه دارد

  نصیبی در پایان صحبت‌های خود به فشارهای وارده بر ورزشگاه آزادی اشاره کرد و گفت: "ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا ورزشگاه آزادی را در اسرع وقت آماده کنیم، اما نمی‌توانیم زمان دقیقی برای این کار تعیین کنیم. خواهش می‌کنم کمی صبور باشید و فشار زیادی به ما وارد نکنید."

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها