لیست خارجی‌های استقلال مشخص؛ تراژدی ستاره‌ای که کنار گذاشته شد!

استقلال بیشتر از سهمیه قانونی بازیکن خارجی در ترکیب دارد، به همین دلیل باید تعدادی از آن‌ها را از لیست خود خارج کند.

کد خبر: ۱۰۵۶
لیست خارجی‌های استقلال مشخص؛ تراژدی ستاره‌ای که کنار گذاشته شد!

باشگاه استقلال در حالی که به دنبال کسب موفقیت در فصل جدید است، ترکیب نهایی بازیکنان خارجی خود را مشخص کرد. طبق اعلام باشگاه، آلمدین زیلیکیچ، گوستاوو بلانکو، رافائل سیلوا، گائل کاکوتا و دیدیه اندونگ به عنوان سهمیه‌های غیر آسیایی و جلال الدین ماشاریپوف به عنوان سهمیه آسیایی در لیست جواد نکونام قرار دارند.

اما غایبان بزرگ این لیست چه کسانی هستند؟ کوین یامگا، مدافع فرانسوی که به دلیل مصدومیت شدید چشم از میادین دور شده است و ودران کیوسفسکی، دروازه‌بان بوسنیایی که با وجود امضای قرارداد، استقلال او را نمی‌خواهد، از جمله بازیکنانی هستند که در فصل جدید پیراهن آبی را بر تن نخواهند کرد.

جدایی یامگا ضایعه‌ای بزرگ برای استقلال

جدایی یامگا به دلیل مصدومیت شدید، ضایعه‌ای بزرگ برای استقلال محسوب می‌شود. این بازیکن با تکنیک بالا و سرعت خود، نقش مهمی در موفقیت‌های استقلال داشت. حالا آبی‌پوشان باید به دنبال جایگزینی مناسب برای او باشند.

کیوسفسکی نیامده می‌رود

ودران کیوسفسکی که به تازگی با استقلال قرارداد امضا کرده است، در اردوی پیش‌فصل هم حاضر نشد و با توجه به حضور حسین حسینی و محمدرضا خالدآبادی، استقلال دیگر نیازی به او ندارد. جواد نکونام، سرمربی استقلال، به دلیل حضور حسین حسینی، نیازی به حضور دروازه‌بان دیگری در تیم احساس نمی‌کرد.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها