استقلال کاکوتا را برای تست پزشکی به استانبول می‌فرستد

ماجرای پیوستن گائل کاکوتا به استقلال با پیچ و خم‌های زیادی همراه شده است. این بازیکن که به توافق نهایی با آبی‌پوشان رسیده، برای تکمیل مراحل نهایی انتقال باید تست‌های پزشکی را با موفقیت پشت سر بگذارد. اما ظاهراً مشکلی در روند انجام این تست‌ها به وجود آمده است.

کد خبر: ۱۰۴۰
استقلال کاکوتا را برای تست پزشکی به استانبول می‌فرستد

گائل کاکوتا، هافبک فرانسوی - کنگویی که قرار است به استقلال بپیوندد، برای انجام تست‌های پزشکی به استانبول خواهد رفت. این تصمیم در حالی گرفته شده است که پیش از این، تست‌های پزشکی این بازیکن در یکی از مراکز پزشکی ایران انجام شده بود.

اما چرا کاکوتا باید مجددا تست‌های پزشکی بدهد؟ بررسی‌ها نشان می‌دهد که نتایج تست‌های پزشکی قبلی به زبان ترکی ارائه شده و ترجمه دقیق آن به زبان انگلیسی برای ایفمارک ایران با مشکل مواجه شده است. به همین دلیل، برای اطمینان از سلامت کامل این بازیکن، باشگاه استقلال تصمیم گرفته است تا تست‌های پزشکی او را در یکی از مراکز معتبر پزشکی استانبول تکرار کند.

این تصمیم در حالی گرفته شده است که برخی منابع خبری مدعی شده بودند که کاکوتا در تست‌های پزشکی مردود شده است. اما با توجه به توضیحات ارائه شده، مشخص شد که این اخبار صحت نداشته و تنها به دلیل مشکلات ترجمه به وجود آمده است.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها