سیدبندی لیگ نخبگان آسیا؛ رقبای احتمالی استقلال و پرسپولیس مشخص شدند

تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران، به ترتیب در سیدهای اول و دوم لیگ نخبگان قرار گرفتند. این دو تیم به همراه سپاهان اصفهان، نمایندگان ایران در این دوره از رقابت‌ها خواهند بود.

کد خبر: ۱۰۲۶
سیدبندی لیگ نخبگان آسیا؛ رقبای احتمالی استقلال و پرسپولیس مشخص شدند

در آستانه آغاز نخستین دوره لیگ نخبگان آسیا، سایت «فوتی رنکینگز» سیدبندی این رقابت‌ها را اعلام کرد. بر اساس این سیدبندی، تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران، به عنوان دو نماینده اصلی ایران در این رقابت‌ها، به ترتیب در سیدهای اول و دوم قرار گرفته‌اند. همچنین تیم سپاهان اصفهان، با کسب قهرمانی در جام حذفی، سهمیه پلی‌آف این رقابت‌ها را به دست آورده و باید برای حضور در مرحله گروهی، ابتدا با شباب الاهلی امارات روبرو شود و در صورت پیروزی، مقابل الغرافه قطر قرار بگیرد.

سیدبندی لیگ نخبگان آسیا به شرح زیر است:

سید یک: پرسپولیس ایران، العین امارات، الهلال عربستان، السد قطر، پاختاکور ازبکستان و الشرطه عراق
سید دو: استقلال ایران، النصر عربستان، الریان قطر، الوصل امارات، الاهلی عربستان و برنده دیدار پلی‌آف میان سپاهان ایران، شباب الاهلی امارات و یا الغرافه قطر

بر اساس اعلام رسمی، مسابقات مرحله گروهی از تاریخ ۲۶ شهریور ماه آغاز خواهد شد و قرعه‌کشی این مرحله نیز در تاریخ ۲۶ مرداد ماه برگزار می‌شود. این دوره از رقابت‌ها به دلیل حضور تیم‌های بزرگ و مطرح آسیایی، یکی از جذاب‌ترین و پربیننده‌ترین دوره‌های رقابت‌های آسیایی خواهد بود.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها