سیدبندی لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد

تراکتور که در لیگ قهرمانان آسیا دو قرار دارد، در سید دوم این رقابت‌ها قرار گرفت.

کد خبر: ۱۰۲۲
سیدبندی لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد

در قرعه‌کشی انجام شده برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، خبری ناامیدکننده برای هواداران تراکتور منتشر شد. سرخ‌پوشان تبریزی که با توجه به عملکرد قابل قبول در فصل گذشته، امیدوار به قرعه‌ای آسان‌تر بودند، در سید دوم این رقابت‌ها قرار گرفتند. این بدان معناست که تراکتور در مرحله گروهی با تیم‌های قدرتمندی از جمله تیم‌های عربستانی روبرو خواهد شد.

تیم فوتبال تراکتور تبریز با کسب رتبه چهارم در لیگ برتر ایران، جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا (سطح دوم) را به دست آورد. اما با توجه به سرمایه‌گذاری هنگفت باشگاه‌های عربستانی و تقویت مداوم آنها، قرار گرفتن تراکتور در سید دوم، کار را برای این تیم بسیار دشوار کرده است.

سایت معتبر "فوتی رنکینگز" با بررسی عملکرد تیم‌ها در فصل گذشته، سیدبندی لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد. براساس این سیدبندی، تیم‌های قدرتمند عربستانی در سیدهای بالاتر قرار گرفته‌اند و تراکتور به همراه دیگر تیم‌های آسیایی در سید دوم قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که از این فصل، لیگ قهرمانان آسیا در سه سطح برگزار می‌شود و تیم‌های استقلال و پرسپولیس به صورت مستقیم به لیگ نخبگان (سطح اول) راه یافته‌اند. سپاهان نیز باید در پلی‌آف مقابل شباب الاهلی امارات و در صورت پیروزی مقابل الغرافه قطر بازی کند.

سیدبندی منطقه غرب به شرح زیر است:

سید اول: التعاون عربستان، الوکره قطر و بازندگان مرحله مقدماتی لیگ نخبگان آسیا (۲ تیم از سپاهان ایران، شباب الاهلی امارات یا الغرافه قطر)

سید دوم: تراکتور ایران، شارجه امارات، نسف قارشی ازبکستان و نیروی هوایی عراق

سید سوم: الحسین اردن، استقلال تاجیکستان، موهون باگان هند و الخالدیه بحرین

سید چهارم: الوحدات اردن، روشن تاجیکستان و برندگان مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان ۲ (دو تیم از الاهلی بحرین، الکویت کویت، بنگال شرقی هند و آلتین آسیر ترکمنستان)

در لیگ قهرمانان سطح دوم ۱۶ تیم از منطقه غرب و ۱۶ تیم در منطقه شرق حضور دارند که در چهار گروه چهار تیمی قرار خواهند گرفت. دو تیم نخست هر گروه جواز حضور در مرحله حذفی را کسب می‌کنند.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها