جنگ لفظی پرسپولیس و تراکتور بر سر بیرانوند شدت گرفت!

سعید مظفری‌زاده: پرسپولیس از احساسات هواداران پرسپولیس سوءاستفاده نکند

جنجال‌های پیرامون انتقال علیرضا بیرانوند از پرسپولیس به تراکتور همچنان ادامه دارد. اظهارات اخیر سعید مظفری‌زاده، سرپرست باشگاه تراکتور، در واکنش به صحبت‌های مسئولان پرسپولیس، این جنگ لفظی را وارد مرحله جدیدی کرده است. مظفری‌زاده در این اظهارات، پرسپولیس را به سوءاستفاده از احساسات هواداران متهم کرده و آن‌ها را به فرافکنی متهم کرده است. در ادامه به بررسی جزئیات این اظهارات و واکنش‌ها می‌پردازیم.

کد خبر: ۱۰۱۹
سعید مظفری‌زاده: پرسپولیس از احساسات هواداران پرسپولیس سوءاستفاده نکند

 

جنجال‌های پیرامون انتقال علیرضا بیرانوند از پرسپولیس به تراکتور همچنان ادامه دارد. سعید مظفری‌زاده، سرپرست باشگاه تراکتور، در واکنش به اظهارات اخیر مسئولان پرسپولیس، اتهامات سنگینی را متوجه آن‌ها کرده است. مظفری‌زاده، پرسپولیس را به سوءاستفاده از احساسات هواداران و فرافکنی متهم کرده و خواستار توقف این جنگ لفظی شده است.

مظفری‌زاده: پرسپولیس خواسته مشخصی ندارد

مظفری‌زاده در سخنان خود به این نکته اشاره کرده است که پرسپولیس خواسته مشخصی در شکایت خود از بیرانوند و تراکتور مطرح نکرده است. او همچنین به این موضوع اشاره کرده است که پرسپولیس با فرافکنی و بازی با کلمات سعی دارد از حقایق بگریزد.

پرسپولیس خود را قاضی می‌داند

سرپرست باشگاه تراکتور، پرسپولیس را به قضاوت زودهنگام متهم کرده و گفته است که آن‌ها قبل از صدور رای کمیته وضعیت، به خود اجازه داده‌اند تا پیروزی خود را اعلام کنند. مظفری‌زاده این رفتار را غیرحرفه‌ای دانسته و آن را نشانه‌ای از عدم اعتماد به نهادهای قضایی فوتبال دانسته است.

سوءاستفاده از احساسات هواداران

یکی از مهم‌ترین اتهاماتی که مظفری‌زاده به پرسپولیس وارد کرده است، سوءاستفاده از احساسات هواداران است. او با اشاره به اینکه پرسپولیس پس از بازگشت بیرانوند به این تیم جشن گرفته بود، اما اکنون با استفاده از نام یک هوادار فوت شده سعی دارد تا افکار عمومی را به نفع خود جلب کند.

واکنش پرسپولیس به این اظهارات چه خواهد بود؟

هنوز واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به اظهارات مظفری‌زاده منتشر نشده است. اما به نظر می‌رسد که این جنگ لفظی همچنان ادامه خواهد داشت و ممکن است به روابط بین دو باشگاه بزرگ فوتبال ایران آسیب جدی وارد کند.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها