بیرانوند و درویش؛ از گچ دست تا جنگ روانی!

راز پشت پرده مصدومیت عجیب دروازه‌بان سابق پرسپولیس فاش شد؟

​جدال لفظی علیرضا بیرانوند و رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، وارد فاز جدیدی شده است. در حالی که این دو نفر مدتی است درگیر اختلافات شخصی هستند، اظهارات اخیر درویش درباره مصدومیت عجیب بیرانوند، پرده از رازی برداشته که هواداران پرسپولیس را شوکه کرده است.

کد خبر: ۱۰۰۶
راز پشت پرده مصدومیت عجیب دروازه‌بان سابق پرسپولیس فاش شد؟

ماجرای اختلافات بیرانوند و درویش، از قرارداد جنجالی و الحاقیه آن شروع شد و حالا با مطرح شدن موضوع مصدومیت عجیب دروازه‌بان سابق پرسپولیس، ابعاد جدیدی به خود گرفته است. درویش در اظهارات اخیر خود، به صراحت به ارتباط بین درخواست بیرانوند برای فسخ قرارداد و مصدومیت وی اشاره کرده است.

گچ دستی که پرسش‌های زیادی را به همراه داشت

مصدومیت دست بیرانوند در اوایل سال ۱۴۰۳، در حالی رخ داد که او در آستانه بازی‌های مهمی با پرسپولیس قرار داشت. غیبت او در چند بازی حساس، به شدت به تیم ضربه زد و به همین دلیل، هواداران پرسپولیس نسبت به این مصدومیت حساس بودند. اما اظهارات اخیر درویش، این پرسش را در ذهن ایجاد می‌کند که آیا این مصدومیت به اندازه کافی جدی بود؟ آیا بیرانوند با باز نکردن گچ دست خود، به دنبال بهانه‌ای برای فسخ قرارداد بوده است؟

درویش: بیرانوند برای فسخ قرارداد، به مصدومیت پناه برد؟

مدیرعامل پرسپولیس با طرح این سوال که "الحاقیه‌ای که به درخواستش در قرارداد گنجانده شد چه ارتباطی با مصدومیت و باز شدن گچ دستش داشت؟"، به صراحت به این موضوع اشاره کرده است که به نظر او، بیرانوند از مصدومیت خود به عنوان ابزاری برای فرار از تعهداتش استفاده کرده است. این اظهارات، واکنش‌های متفاوتی را در بین هواداران پرسپولیس به همراه داشته است. برخی از هواداران، این اتهام را علیه بیرانوند وارد می‌دانند و برخی دیگر، معتقدند که درویش در حال استفاده از این موضوع برای تخریب چهره بیرانوند است.

راز پشت پرده این ماجرا چیست؟

در حال حاضر، نمی‌توان با قاطعیت گفت که چه اتفاقی در آن زمان افتاده است. اما اظهارات متناقض دو طرف، نشان می‌دهد که ماجرای مصدومیت بیرانوند پیچیده‌تر از آن چیزی است که در ابتدا به نظر می‌رسد. برخی از هواداران، معتقدند که ممکن است دلایل پزشکی برای طولانی شدن دوره درمان بیرانوند وجود داشته باشد. اما برخی دیگر، معتقدند که این مصدومیت، یک بازی روانی بوده که توسط یکی از دو طرف این ماجرا طراحی شده است.

ادامه دار بودن این جدال لفظی

به نظر می‌رسد که جدال لفظی بین بیرانوند و درویش، همچنان ادامه خواهد داشت. هر دو طرف، به دنبال اثبات حقانیت خود هستند و این موضوع می‌تواند به ضرر هر دو طرف تمام شود. هواداران پرسپولیس نیز در این میان، نقش یک ناظر بی‌طرف را ایفا می‌کنند و به دنبال یافتن حقیقت هستند.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها