دعوت جذاب یک ستاره هالیوود از محمد صلاح؛ مو، از تو به گرمی استقبال خواهد شد!

رایان رینولدز، ستاره هالیوود و مالک باشگاه رکسهام، در یک مصاحبه جالب، محمد صلاح، ستاره فوتبال لیورپول را دعوت به پیوستن به تیم خود کرده است. این دعوت، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال و سینما را به خود جلب کرده است.

کد خبر: ۹۲۷
دعوت جذاب یک ستاره هالیوود از محمد صلاح؛ مو، از تو به گرمی استقبال خواهد شد!

تحول رکسهام زیر نظر رینولدز و مک‌الهنی

رینولدز به همراه همکارش، راب مک‌الهنی، تیم رکسهام را پس از خریداری به شکلی چشمگیر متحول کرده‌اند. این تیم که در گذشته در دسته‌های پایین‌تر فوتبال انگلیس قرار داشت، اکنون دو سال پیاپی موفق به صعود به دسته‌های بالاتر شده است. مستند "به رکسهام خوش آمدید" نیز نقشی مهم در شناساندن این باشگاه به جهانیان داشته است.

تبلیغات فیلم و دعوت از صلاح

در حین تبلیغ فیلم جدید "ددپول و ولورین"، رینولدز به همراه هیو جکمن، هم‌بازی‌اش، در یک مصاحبه به تمجید از محمد صلاح پرداختند. جکمن از حرفه‌ای بودن و کیفیت بالای این بازیکن لیورپول تمجید کرد و رینولدز نیز با نگاهی مستقیم به دوربین، از صلاح خواست به تیم رکسهام بپیوندد. او گفت: "مو، در زمین مسابقه، در شمال ولز، از تو به گرمی استقبال خواهی شد. به آن فکر کن."

آینده روشن برای رکسهام

رینولدز، که اکنون ۴۷ سال دارد، با این دعوت و برنامه‌های شلوغ تابستانی خود نشان داده که اهداف بزرگی برای تیم رکسهام در سر دارد. با توجه به استقبال جهانی از مستند باشگاه و اکران فیلم جدید، احتمالاً این دعوت نیز توجه بیشتری به این تیم جلب خواهد کرد.

 

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها