پیراهن بدون اسپانسر؛

چلسی همچنان بدون اسپانسر

باشگاه چلسی به واسطه شرایطش احتمالا فصل را بدون اسپانسر پیراهن ادامه می‌دهد. به نظر می‌آید قربانی مدیریت اشتباه است.

کد خبر: ۱۵۷۳
چلسی همچنان بدون اسپانسر

به گزارش "پاس‌گل" و به نقل از فوتبال 360، با ورود انزو مارسکا و نتایج چلسی در 5 بازی آغازین لیگ، شرایط کلی تیم آرام است. با این حال در بخش مدیریتی همچنان مسائل مختلفی را مشاهده می‌کنیم. داستان اختلاف مالکان باشگاه هنوز تمام نشده. اتفاقات دیگری هم وجود دارد که هر کدام می‌تواند به این باشگاه فشاری فراوان وارد کند. در طول پیش‌فصل می‌دیدیم چلسی اتفاقات فصل گذشته، اسپانسر پیراهن نداشت و از همان دیدار اول با اسپانسرش یعنی Infinite Athlete کار را آغاز کرده اما برای پیراهن‌های دوم و سوم این باشگاه، حامی مالی وجود نداشت  در همان روزها چلسی با پیراهنی به میدان وارد می‌شد که نشان برند Infinite Athlete را به همراه داشت. فصل آغاز شد و شیرهای لندنی در تمامی دیدارها و با تمام پیراهن‌ها بدون اسپانسر کار را آغاز کردند و تا روز گذشته مشخص نبود چه اتفاقی رخ داده است.

آبی‌های لندن تنها تیم لیگ برتری هستند که فصل را بدون اسپانسر پیراهن آغاز می‌کنند و اشتباهاتی باعث چنین اتفاقی شده است. سال گذشته باشگاه چلسی یک قرارداد کوتاه مدت برای اسپانسر پیراهن در ماه سپتامبر منعقد کرد و به دلیل عدم حضور این برند از آغاز فصل قبل در توافقات آمده بود پیش‌فصل بعد(فصل جاری)  باشگاه با حمایت Infinite Athlete کارش را آغاز کند.

به همین دلیل هواداران در بازی‌های پیش‌فصل لباس تیم را همراه با لوگو حامی مالی می‌دیدند اما لباس‌های موجود در فروشگاه‌ها بدون نشان اسپانسر بود. حالا موضوع برای چلسی کمی پیچیده شده زیرا Infinite Athlete دیگر علاقه‌ای به همکاری با باشگاه چلسی ندارد و از طرفی لیگ برتر در هر فصل تنها اجازه می‌دهد یک نشان روی پیراهن هر باشگاه قرار بگیرد. چلسی با این پیراهن یک بار نشان برند Infinite Athlete را نمایش گذاشته و حالا لیگ برتر اجازه استفاده از نشانی دیگر روی پیراهن را نخواهد داد و برند موردنظر علاقه‌ای برای تمدید قرارداد ندارد.

با این حال تبصره‌ای وجود دارد که باشگاه چلسی به دنبال استفاده از آن است. قوانین لیگ برتر می‌گوید هیچ باشگاهی اجازه استفاده از 2 حامی مالی برای پیراهنش در طول یک فصل ندارد؛ مگر اینکه آنها بخواهند یک خیریه را روی پیراهن خود تبلیغ کنند و قصد آنها از انجام این کار، اقدامات بشر دوستانه باشد.

همچنان به دنبال اسپانسر

آنها درخواست خود را برای مجوز لیگ برتر ارسال کرده‌اند و امید دارند مسئولان فوتبال لیگ برتر مجوز لازم را برای چلسی صادر کند. البته این اولین مرحله خواهد بود زیرا پس از دریافت مجوز هیچ شرکتی برای اسپانسری پیراهن‌های باشگاه چلسی پیش‌قدم نشده. هر شرکتی وارد معامله شود مبلغ کمی را می‌پردازد و چلسی راضی به چنین قراردادی نیست؛ همانگونه که نتوانستند با «ریاض ایر» به توافق برسند.

هیچ شرکتی علاقه به کار بلندمدت با باشگاه چلسی ندارد و عدم حضور آنها در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا باعث چنین موضوعی شده. شرکت‌هایی که برای این کار نامزد بودند، تاکنون علاقه داشتند قراردادی کوتاه‌مدت با مبلغ پرداختی کم به امضا برسانند و پس از مشخص شدن جایگاه تیم برای فصل بعد امکان تمدید یا عدم تمدید را دارا باشند اما چلسی با چنین حالتی مخالف است. باشگاه چلسی در شرایط فعلی نمی‌تواند اسپانسری تا پایان فصل داشته باشد و کارهای مدیریت باعث شده مبلغی بین حداقل بین 40 الی 60 میلیون پوند برای باشگاه از دست برود. مدیریت اشتباه چلسی را همچنان اذیت می‌کند و این باشگاه شرایط پیچیده‌ای دارد.

 

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک