تنش‌های جدید در استقلال؛ دعوا برسر ایوان آلخوی اسپانیایی!

تنش‌ها و اختلافات در استقلال همچنان ادامه دارد و حالا یک بازیکن اسپانیایی به نام ایوان آلخو، محور جدید این اختلافات شده است. در این خبر، به بررسی جزئیات اختلافات اخیر و تأثیر آن بر تیم استقلال خواهیم پرداخت.

کد خبر: ۹۵۲
تنش‌های جدید در استقلال؛ دعوا برسر ایوان آلخوی اسپانیایی!

سایت خبری پاس‌گل به نقل از فوتبالی؛ جواد نکونام در لیگ بیست و سوم با علی خطیر، مدیرعامل وقت استقلال، مشکلات جدی داشت که بر عملکرد تیم تأثیر گذاشت و فصل با نایب قهرمانی و از دست رفتن جام حذفی و سوپرجام به پایان رسید. علی خطیر چند هفته پیش از آخرین بازی استقلال برکنار شد و فرشید سمیعی به عنوان مدیرعامل جدید منصوب شد.

اختلافات میان نکونام و خطیر باعث شد استقلال در جذب بازیکن و ایجاد آرامش لازم برای قهرمانی با مشکلاتی روبه‌رو شود. حالا با تغییر مدیریت، به نظر می‌رسید که مشکلات پایان یافته و تیم به ثبات رسیده باشد، اما مشکلات جدیدی در حال بروز است.

اختلاف نخست به اوستون اورونوف مربوط می‌شود که سمیعی در برنامه تلویزیونی توضیحاتی درباره عدم انتقال او به استقلال ارائه داد. این موضوع باعث دلخوری نکونام شد. اختلاف دیگر به مصاحبه سمیعی برمی‌گردد که در آن گفته بود جذب دو بازیکن بوسنیایی در شرایطی انجام شده که وضعیت ماندن نکونام و سید حسین حسینی مشخص نبود و نکونام از این اظهارات نارضایتی داشت.

اما اکنون، ایوان آلخو، بازیکن اسپانیایی کادیز، به موضوعی جدید تبدیل شده است. نکونام به شدت به دنبال جذب آلخو است، اما به نظر می‌رسد که این بازیکن با مشکلات و حواشی زیادی روبه‌روست و از نظر فنی هم چندان در سطح بالا به نظر نمی‌رسد. به همین دلیل، روند مذاکرات با او کند شده و خبرها حاکی از آن است که آلخو اخیرا با تیم کادیز تمرین کرده است.

نکونام به شدت بر جذب آلخو تأکید دارد و فشار زیادی به مدیران باشگاه وارد می‌کند، در حالی که برخی رسانه‌ها و کانال‌های نزدیک به نکونام، او را به عنوان یک فوق‌ستاره معرفی کرده و عدم جذبش را به معنای از دست دادن یک ستاره بزرگ تلقی می‌کنند.

این وضعیت منجر به بروز اختلافات جدید بین نکونام و سمیعی شده است و به نظر می‌رسد که آرامش استقلال به خطر افتاده است. با توجه به وضعیت کنونی، احتمالاً باید منتظر تکرار حواشی مشابه به آنچه در فصل گذشته شاهد بودیم، باشیم.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک