آیا بازی پرسپولیس و تراکتور بدون تماشاگر برگزار می‌شود؟

سعید مظفری‌زاده، سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور، در مورد شرایط میزبانی این باشگاه از پرسپولیس و سایر مسائل مربوط به استانداردسازی ورزشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.

کد خبر: ۹۳۷
آیا بازی پرسپولیس و تراکتور بدون تماشاگر برگزار می‌شود؟

سایت خبری پاس گل؛ سعید مظفری‌زاده در حاشیه جلسه‌ای پیرامون استانداردسازی ورزشگاه‌ها با خبرنگاران صحبت کرد و اظهار داشت: «کار خوبی بود که از طرف فدراسیون فوتبال به استانداردسازی ورزشگاه‌ها اهمیت داده شد. امروز نواقص موجود مورد بحث قرار گرفت و امیدواریم این نواقص رفع شوند تا بتوانیم بازی‌های لیگ و آسیا را با استانداردهای کامل برگزار کنیم.»

وی در خصوص ایرادات استادیوم یادگار امام تبریز گفت: «ایرادات ساختاری از سکوها و گیت‌های ورودی تا رختکن و سیستم VAR و کابل فیبرنوری وجود دارد که با جدیت بررسی خواهد شد.»

مظفری‌زاده درباره مسیرهای دسترسی به ورزشگاه توضیح داد: «ما سه جاده داریم اما مشکل اتوبان منتهی به استادیوم است. قرار است جاده دیگری در ضلع شمال ورزشگاه ساخته شود، هرچند فکر نمی‌کنم تا دو سال آینده آماده شود، اما مسئولان استان تمام تلاششان را می‌کنند.»

وی همچنین در مورد احتمال بدون تماشاگر برگزار شدن بازی‌های تراکتور گفت: «آقای رفعتی شوخی می‌کردند! پارسال هم که این موارد را انجام نداده بودیم، از لیگ و آسیا با تماشاگر میزبانی کردیم.»

مظفری‌زاده افزود: «ما به شوخی می‌گفتیم که ای کاش بازی‌ها اواسط شهریور بود. برنامه ما این بود که تا آن زمان آماده شود، اما نهایت تلاش را می‌کنیم تا در هفته دوم آماده شود.»

در پایان، سرپرست مدیرعاملی تراکتور درباره بی‌نظمی‌های استادیوم یادگار امام اظهار داشت: «این مسئله مختص تراکتور نیست و برای همه تیم‌هاست. این فصل AFC هم موارد انضباطی زیادی را قرار داده و هواداران باید مراقب باشند.»

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک