مدیرعامل سپاهان: پاسخگوی تمام حاشیه‌ها هستیم

مهدی آذربایجانی، مدیرعامل باشگاه سپاهان، در حاشیه اردوی تدارکاتی این تیم در ترکیه، به صحبت‌هایی درباره وضعیت تیم، نقل و انتقالات و مسابقات پیش رو پرداخت. او همچنین به نگرانی‌های هواداران اشاره کرد و تاکید کرد که تمام تلاش‌ها برای موفقیت تیم در لیگ نخبگان آسیا انجام خواهد شد.

کد خبر: ۹۳۶
مدیرعامل سپاهان: پاسخگوی تمام حاشیه‌ها هستیم

مهدی آذربایجانی در خصوص مسابقات پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا اظهار داشت: دو دیدار سخت در پیش داریم که امیدواریم با پیروزی در این بازی‌ها به لیگ نخبگان آسیا راه پیدا کنیم و در آنجا حرف اصلی را بزنیم. او با اشاره به تمرینات تیم در ترکیه افزود: با وجود زمان محدود، تمرینات خوبی داشتیم و بازیکنان به سطح آمادگی لازم نزدیک شده‌اند.

در خصوص جذب بازیکنان جدید، آذربایجانی توضیح داد: سهمیه ۷ بازیکن لیگ برتری ما با جذب نفرات جدید تکمیل شده و کادر فنی همچنان مشغول بررسی گزینه‌های خارجی است. او افزود: از نظر بازیکنان داخلی به نتیجه خوبی رسیدیم و امیدواریم که در جذب بازیکنان خارجی هم همین روند را ادامه دهیم تا موفقیت‌های گذشته سپاهان تکرار شود.

آذربایجانی در مورد نگرانی‌های هواداران گفت: از دغدغه‌های هواداران آگاهیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا آن‌ها را برطرف کنیم. او همچنین درباره حواشی ایجاد شده اظهار کرد: برای تمام اظهارات و حواشی پاسخ داریم، اما تمرکزمان را بر روی بستن تیمی قوی گذاشته‌ایم.

مدیرعامل سپاهان درباره دیدار با شباب الاهلی تاکید کرد: تمام کادر مدیریتی و فنی باشگاه در تلاش هستند تا بهترین شرایط برای برگزاری این مسابقه فراهم شود. او افزود: دو مسابقه سخت برای رسیدن به لیگ نخبگان آسیا در پیش داریم و امیدواریم با پیروزی در این بازی‌ها به هدفمان برسیم.

آذربایجانی در پایان با اشاره به فصل نقل و انتقالات گفت: شرایط خاصی داریم و نمی‌توانیم همه جزئیات را اعلام کنیم، اما اطمینان می‌دهیم که تمام تلاشمان را برای موفقیت تیم انجام می‌دهیم و از هواداران بابت نگرانی‌هایشان پوزش می‌طلبیم. امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی، نتایج خوبی را به دست آوریم.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها