استقلال؛ شروعی آشنا با قرعه‌ای تکراری در لیگ جدید

تیم استقلال در فصل جدید لیگ برتر فوتبال با قرعه‌ای روبرو شده است که شباهت زیادی به فصل گذشته دارد. این موضوع برای هواداران و کارشناسان فوتبال جذابیت خاصی ایجاد کرده است، زیرا استقلال باید در هفته‌های ابتدایی بار دیگر با حریفان قدیمی روبرو شود.

کد خبر: ۹۲۸
استقلال؛ شروعی آشنا با قرعه‌ای تکراری در لیگ جدید

شروع دوباره با حریفان آشنا

در هفت هفته ابتدایی، استقلال باید با چهار تیمی دیدار کند که در فصل گذشته نیز در مقابل آنها قرار گرفته بود: ملوان، استقلال خوزستان، مس رفسنجان و هوادار. جالب است که فصل پیش، شاگردان نکونام موفق به شکست همه این تیم‌ها شده بودند. تنها تفاوت اینجاست که تیم صنعت نفت که یکی از نخستین حریفان فصل گذشته بود، دیگر در لیگ برتر حضور ندارد و بازی با سپاهان به هفته آخر موکول شده است.

برنامه بازی‌های حساس

در این فصل، استقلال باید در هفته ششم دربی سنتی را برگزار کند که یکی از حساس‌ترین دیدارهای لیگ به شمار می‌رود. همچنین، قرعه‌کشی لیگ برای هفته‌های پایانی، چالش‌های سختی برای استقلال ایجاد کرده است. بازی‌های مهمی با تراکتور در هفته دهم، فولاد خوزستان در هفته یازدهم، آلومینیوم در هفته سیزدهم و سپاهان در هفته پایانی در پیش است. همچنین، بازی با گل‌گهر در هفته دوازدهم نیز می‌تواند یکی از دیدارهای دشوار باشد، به‌خصوص اگر تارتار تیم خوبی بسازد.

 

هواداران استقلال امیدوارند که تیمشان با بهره‌گیری از تجربه فصل گذشته، بتواند این چالش‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارد و به اهداف بزرگ‌تری دست یابد. این شروع مشابه می‌تواند فرصتی برای اثبات توانایی‌های تیم و کادر فنی باشد.

 

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها