تراکتور با پیشنهادی نجومی به دنبال شکار بشار رسن!

شایعات داغ نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران همچنان ادامه دارد و این بار خبرهایی از احتمال پیوستن بشار رسن، هافبک محبوب عراقی، به تیم تراکتور تبریز به گوش می‌رسد.

کد خبر: ۸۶۷
تراکتور با پیشنهادی نجومی به دنبال شکار بشار رسن!

رسن که سابقه دو دوره حضور در پرسپولیس را دارد، پس از اتمام قراردادش با تیم قطری، به بازیکن آزاد تبدیل شده و بازار داغی برای جذب او به راه افتاده است. 

طبق گزارش رسانه‌های عراقی، تراکتور با ارائه پیشنهادی نجومی ۸۰۰ هزار دلاری، شانس خود را برای جذب این هافبک تکنیکی افزایش داده است. گفته می‌شود این مبلغ به مراتب بیشتر از پیشنهادی است که پرسپولیس، رقیب اصلی تراکتور در جذب رسن، ارائه کرده است.

علاوه بر مسائل مالی، حضور مهند علی، هم‌تیمی بشار در تیم ملی عراق، در تراکتور نیز یکی دیگر از دلایلی است که گفته می‌شود باعث تمایل رسن به پیوستن به این تیم تبریزی شده است.

تراکتور که در فصل نقل و انتقالات تابستانی عملکرد فعالی داشته و با جذب بازیکنان سرشناسی خود را برای حضور قدرتمند در لیگ برتر آماده می‌کند، بدون شک جذب بشار رسن می‌تواند گامی مهم در جهت رسیدن به این هدف باشد. 

باید منتظر ماند و دید در نهایت این هافبک عراقی راهی تبریز خواهد شد یا پیراهن سرخپوشان پایتخت را برای بار دیگر بر تن خواهد کرد؟

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها