بعد از حزباوی، پرونده دومین مدافع هم برای استقلال بسته شد!

از روز گذشته اخباری منتشر شده که استقلال برای جذب سامان فلاح، مدافع جوان گل‌گهر، نامه‌ای به این باشگاه ارسال کرده است. اما با رفتن مهدی تارتار به گل‌گهر، سرنوشت این انتقال دستخوش تغییرات جدیدی شد.

کد خبر: ۸۱۹
بعد از حزباوی، پرونده دومین مدافع هم برای استقلال بسته شد!

باشگاه استقلال به دنبال جذب سامان فلاح، مدافع ۲۳ ساله گل‌گهر سیرجان، بود. این مدافع جوان که فصل گذشته با مبلغ قابل توجهی از پیکان به گل‌گهر پیوست، هنوز دو فصل دیگر با باشگاه سیرجانی قرارداد دارد و انتقال او به استقلال منوط به رضایت باشگاه گل‌گهر بود.

در این میان، جواد نکونام، سرمربی استقلال، که اولین بار امین حزباوی را در ترکیب فولاد به میدان آورد، تمایل داشت این بازیکن را نیز به استقلال بیاورد. با این حال، اقدامی رسمی برای جذب حزباوی انجام نشد و او شب گذشته با سپاهان قرارداد امضا کرد.

با ورود مهدی تارتار به گل‌گهر، شرایط برای انتقال سامان فلاح به استقلال تغییر کرد. تارتار اعلام کرد که هیچ یک از بازیکنان اصلی تیم جدا نشوند و به این ترتیب پرونده انتقال سامان فلاح به استقلال بسته شد.

حالا استقلالی‌ها برای تقویت خط دفاعی باید به دنبال گزینه‌های دیگر مدنظر جواد نکونام باشند و تلاش کنند تا بازیکنان مناسبی را برای فصل جدید به خدمت بگیرند. هواداران استقلال امیدوارند که تیم محبوب‌شان با جذب بازیکنان جدید، عملکرد بهتری در فصل پیش‌رو داشته باشد.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها