جنجال نقل‌وانتقالات استقلال؛ نکونام مدافع ملی‌پوش را می‌خواهد

در ادامه فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی، استقلال به دنبال جذب سامان فلاح، مدافع ملی‌پوش گل‌گهر سیرجان است. این انتقال می‌تواند تغییرات مهمی در خط دفاعی استقلال ایجاد کند.

کد خبر: ۷۸۶
جنجال نقل‌وانتقالات استقلال؛ نکونام مدافع ملی‌پوش را می‌خواهد

 

باشگاه استقلال به دنبال تقویت خط دفاعی خود، به‌دنبال جذب یک مدافع میانی است و جواد نکونام، سامان فلاح را در لیست خرید خود قرار داده است. آبی‌های پایتخت تاکنون محمدحسین اسلامی و میلاد زکی‌پور را به خدمت گرفته‌اند و اکنون مشغول مذاکره با گل‌گهر سیرجان هستند تا فلاح را نیز به تیم اضافه کنند.

علاقه نکونام به سبک بازی فلاح

سامان فلاح یکی از بازیکنانی است که نکونام فصل گذشته نیز به دنبال او بود. در آن زمان، فلاح تحت قرارداد باشگاه پیکان بود و مدیران استقلال نتوانستند رضایتنامه‌اش را از این تیم بگیرند. او در نهایت به گل‌گهر سیرجان پیوست تا جایگزین آرمین سهرابیان شود. حالا، فلاح دوباره در لیست خرید نکونام قرار گرفته اما دو فصل دیگر با گل‌گهر قرارداد دارد که این موضوع می‌تواند مانعی برای انتقال او به استقلال باشد. مدیران استقلال در حال مذاکره با گل‌گهر هستند تا این مدافع ملی‌پوش را به خدمت بگیرند.

عملکرد درخشان سامان فلاح

مدافع ۲۳ ساله گل‌گهر فصل گذشته یکی از ارکان اصلی ترکیب این تیم بود. مارینوس اوزونیدیس در ۱۹ بازی او را به عنوان بازیکن ثابت و در ۳ بازی به عنوان بازیکن ذخیره استفاده کرد. عملکرد خوب فلاح باعث شد تا به تیم ملی نیز دعوت شود و در جام ملت‌ها تحت هدایت امیر قلعه‌نویی، دو بازی ملی انجام دهد.

وضعیت خط دفاعی استقلال

استقلال در حالی به دنبال جذب سامان فلاح است که همین حالا هم شرایط خوبی در خط دفاعی دارد. رافائل سیلوا، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان پنج مدافع استقلال در فصل گذشته بودند که عملکرد بسیار خوبی داشتند و باعث شدند این تیم با ۱۵ گل خورده، عنوان بهترین خط دفاعی لیگ را کسب کند.

در صورتی که مذاکرات استقلال با گل‌گهر به نتیجه برسد و فلاح به این تیم بپیوندد، نکونام باید یکی از مدافعان خود را در لیست مازاد قرار دهد. با توجه به تمدید قرارداد آرمین سهرابیان و نقش کلیدی روزبه چشمی، جدایی این دو نفر از استقلال منتفی است و سه مدافع دیگر باید برای ماندن در جمع آبی‌پوشان رقابت کنند.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک