قرارداد مهدی ترابی با تراکتور امضا شد؟

علیرغم شایعات و اخبار ضد و نقیض، تراکتور تاکنون هیچ بازیکنی را در نقل و انتقالات تابستانی جذب نکرده است.

کد خبر: ۷۸۳
قرارداد مهدی ترابی با تراکتور امضا شد؟

دو هفته از آغاز فصل نقل و انتقالات تابستانی می‌گذرد و در حالی که تراکتور هنوز هیچ بازیکنی را به خدمت نگرفته، اما نام این تیم در صدر اخبار نقل و انتقالات قرار دارد.

در روزهای اخیر، شایعات زیادی پیرامون انتقال سه بازیکن پرسپولیس به تراکتور به گوش می‌رسید. حتی برخی منابع مدعی شده بودند که مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر با حضور در دفتر باشگاه تراکتور، قرارداد خود را با این تیم امضا کرده‌اند و عکس‌هایی نیز با پیراهن تراکتور از آنها منتشر شده بود.

روز گذشته (یکشنبه) نیز بخش خبری شبکه استانی سهند از امضای قرارداد رسمی این دو بازیکن با تراکتور خبر داده بود. این شبکه استانی مدعی شده بود که قرارداد ترابی و اسماعیلی‌فر یک ساله و با بند تمدید خودکار است.

با این حال، سرپرست مدیرعاملی تراکتور این موضوع را تکذیب کرد و گفت که این تیم تاکنون با هیچ بازیکنی قرارداد امضا نکرده است.

سعید مظفری‌زاده در این باره گفت: «ما هنوز بازیکنی نگرفته‌ایم. اسکلت تیم را کامل حفظ می‌کنیم. بنای ما بر ثبات تیمی است. نفرات اصلی فصل گذشته را حفظ می‌کنیم و در جاهایی که نیاز داشتیم و ضعف داشتیم، بازیکن جذب می‌کنیم. قرار نیست که بازیکن زیادی بخریم.»

او در مورد اخباری که پیرامون باشگاه تراکتور در نقل و انتقالات منتشر می‌شود، گفت: «شفاف بخواهم بگویم، این است که با بازیکنان و گزینه‌های مربیگری که مدنظرمان بود، صحبت‌های لازم را کردیم. نقطه نظرات آن‌ها را شنیدیم و پیشنهادات خودمان را هم اعلام کردیم. هر وقت به جمع‌بندی برسیم و نهایی بشود، اعلام می‌کنیم.»

مظفری‌زاده در مورد اینکه شبکه تلویزیونی تبریز خبر جذب دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی را تایید کرده است، گفت: «آن کسی که باید اعلام رسمی کند، باشگاه تراکتور است که من موضع رسمی را اعلام کردم.»

با این اوصاف، به نظر می‌رسد که تراکتور فعلا هیچ بازیکن جدیدی را به خدمت نگرفته است. هواداران این تیم باید منتظر بمانند و ببینند که در روزهای آینده چه اتفاقاتی در نقل و انتقالات این تیم رخ خواهد داد.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک