پایان ماموریت بختیاری‌زاده در استقلال؛ تلاش‌ها برای ماندن او در کادرفنی ادامه دارد

با شکست استقلال در برابر النصر و پایان ماموریت موقت سهراب بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی، آینده او در کادرفنی آبی‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. برخی از افراد باشگاه در تلاش‌اند تا حضور او در تیم موسیمانه را تثبیت کنند.

کد خبر: ۱۷۶۹
پایان ماموریت بختیاری‌زاده در استقلال؛ تلاش‌ها برای ماندن او در کادرفنی ادامه دارد

با شکست استقلال در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا در برابر النصر، دوره موقت سهراب بختیاری‌زاده به عنوان مربی استقلال به پایان رسید. این در حالی است که تلاش‌هایی از سوی برخی افراد در باشگاه استقلال در جریان است تا او همچنان به کار خود در کادرفنی تیم ادامه دهد.

در ابتدا مقرر شده بود که بختیاری‌زاده پس از انتخاب سرمربی جدید نیز به همکاری خود در کادرفنی استقلال ادامه دهد، اما به نظر می‌رسد که موسیمانه هنوز به طور قطعی نظر خود را در مورد ادامه حضور بختیاری‌زاده اعلام نکرده است.

اخبار حاکی از آن است که عده‌ای از اعضای باشگاه، به‌خصوص از داخل هیات مدیره، در حال تلاش برای متقاعد کردن موسیمانه هستند تا بختیاری‌زاده را در تیم فنی خود حفظ کند. انتخاب بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی موقت استقلال به دلیل رابطه نزدیک و خوبی که با احمد شهریاری، رئیس هیات مدیره باشگاه دارد، صورت گرفته بود. اکنون نیز شهریاری در تلاش است تا او را در کادرفنی موسیمانه نگاه دارد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که پس از بازگشت تیم استقلال به تهران، جلسه‌ای میان موسیمانه و بختیاری‌زاده برگزار خواهد شد تا در مورد ادامه همکاری او در تیم فنی تصمیم‌گیری شود.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک