حمله تند سلطان استقلال به رئیس هیات مدیره: خیلی غد و پر مدعا است و استقلال را نابود می‌کنند

پس از شکست سنگین تیم استقلال در هفته هشتم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن و معرفی سرمربی جدید این تیم، علی جباری، یکی از پیشکسوتان استقلال، به شدت از مدیریت و وضعیت فعلی باشگاه انتقاد کرده و آن را تهدیدی جدی برای آینده استقلال دانسته است.

کد خبر: ۱۷۴۳
حمله تند سلطان استقلال به رئیس هیات مدیره: خیلی غد و پر مدعا است و استقلال را نابود می‌کنند

تیم فوتبال استقلال در دیداری از هفته هشتم لیگ برتر که روز گذشته (جمعه) در ورزشگاه شهر قدس برگزار شد، با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب تیم ذوب‌آهن شد. به‌دنبال این شکست تلخ، سرمربی جدید آبی‌پوشان پایتخت بلافاصله پس از پایان مسابقه معرفی گردید.

علی جباری، از پیشکسوتان برجسته باشگاه استقلال، در واکنش به این شکست، اظهار داشت: این نتیجه در تاریخ استقلال بی‌سابقه است، یا اگر هم سابقه داشته باشد، قطعا چنین اتفاقی تکرار نشده بود. مدیریت باشگاه و هلدینگ عملکرد ضعیفی از خود نشان داده‌اند. آقای شهریاری، رئیس هیأت مدیره باشگاه، فکر می‌کند که چون قبلا در صبا باتری فعالیت کرده، می‌تواند در اینجا هم همه‌کاره باشد. او بسیار مغرور و پرادعا است و استقلال را به سمت نابودی می‌کشاند.

جباری با بیان اینکه وضعیت باشگاه استقلال بحرانی است، افزود: همه‌چیز در این باشگاه به‌هم ریخته است. به نظر می‌رسد برخی قصد دارند استقلال را از بین ببرند. در گذشته نیز وضعیت مدیریتی باشگاه به همین شکل بود؛ هیأت مدیره‌ای نداشتند و مدیرعامل را بدون پشتوانه انتخاب می‌کردند. از سوی دیگر، هلدینگ فعلی که مدیریت باشگاه را بر عهده دارد، متشکل از پنج شرکت است که تمایلی به تیم‌داری ندارند. در حالی که پرسپولیس را به بانک‌ها سپرده‌اند و آن‌ها با منابع مناسب، تیم را تغذیه می‌کنند. اما در استقلال یک مدیر انتخاب کرده‌اند که فکر می‌کند به دلیل سابقه فعالیت در صبا باتری، می‌تواند اینجا هم موفق باشد. متاسفانه استقلال را دارند نابود می‌کنند.

جباری در ادامه با اشاره به وضعیت نگران‌کننده آکادمی استقلال گفت: شرایط در آکادمی بسیار وخیم است و حتی نمی‌توان از آن صحبت کرد. زمانی آکادمی استقلال خوب کار می‌کرد، اما حالا اوضاع افتضاح است.

وی همچنین در خصوص معرفی سرمربی جدید استقلال اظهار کرد: من این مربی (موسیمانه) را نمی‌شناسم. آیا تا به حال آفریقا در سطح جهانی مربی داشته است؟ من که چیزی نشنیده‌ام. به نظر می‌رسد که در یک قهوه‌خانه نشسته‌اند و با او قرارداد بسته‌اند. هر کسی که به استقلال آورده‌اند، متاسفانه بیکار بوده است. حتی آن‌هایی که عملکرد خوبی داشتند، به آن‌ها اجازه کار ندادند. این‌گونه نمی‌توان تیم را درست کرد."

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک