تحقیر استقلال در شهر قدس؛ هواداران استقلال از خجالت شهریاری و سمیعی در آمدند

در دیداری عجیب، استقلال در شهر قدس مقابل ذوب آهن با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

کد خبر: ۱۷۳۶
تحقیر استقلال در شهر قدس؛ هواداران استقلال از خجالت شهریاری و سمیعی در آمدند

در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر، استقلال از ساعت ۱۸:۳۰ در استادیوم شهر قدس میزبان ذوب آهن بود. این دیدار در شرایطی آغاز شد که نه تنها تکلیف سرمربی استقلال پس از نزدیک به سه هفته از استعفای نکونام مشخص نشده بود، بلکه مدیریت استقلال در تصمیمی عجیب حسین حسینی، کاپیتان استقلال را از حضور در تمرینات و بازی محروم کرده بود. همین اتفاقات باعث شد که استقلال این دیدار را با حواشی بسیاری شروع کند.

در نیمه اول استقلال برتر از ذوب آهن بود،‌ اما فشارهای آبی‌پوشان به نتیجه نرسید و دو تیم با تساوی صفر بر صفر به رختکن رفتند.

در نیمه اما همه چیز برای استقلال تغییر کرد. در دقیقه ۵۶ و بر روی اشتباه سیلوا و سامان فلاح ذوب آهن توسط مجید علیاری گل اول را به ثمر رساند. پس از این گل هواداران استقلال به شدت علیه احمد شهریاری، رئیس هیات مدیره و نماینده هلدینگ در استقلال و فرشید سمیعی مدیرعامل استقلال شعارهای تندی دادند. در ادامه و در دقیقه ۷۰ باز هم این ذوب آهن بود که توسط امید لطیفی گل دوم را به استقلال به ثمر رساند تا اعتراضات به مدیران استقلال به اوج خود برسد. اما این پایان کار نبود و ذوب آهن باز هم توسط مجید علیاری در دقیقه ۸۷ گل سوم را به استقلال به ثمر رساند تا یک نتیجه عجیب در هفته هشتم رقم بخورد.

استقلال که در فصل گذشته بهترین خط دفاع را داشت تا سه گلی که در این دیدار دریافت کرد، علاوه بر اینکه در این فصل در تمامی دیدارها گل خورده است، عملکرد فاجعه باری داشته است. با این نتیجه استقلال با ۸ امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار گرفت و ذوب آهن با ۱۰ امتیاز به رتبه هفتم رسید.

استقلال باید روز سه‌شنبه در دیداری سخت و حساس در دوبی مقابل النصر قرار بگیرد.

ترکیب استقلال: محمدرضا خالدآبادی، محمدحسین مرادمند، سامان فلاح، رافائل سیلوا، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، گائل کاکوتا، عثمان اندونگ (۷۹ - زبیر نیک‌نفس)، محمدحسین اسلامی (۷۹ - آرمان رمضانی)، مهرداد محمدی (۵۵ - ماشاریپوف) و گوستاوو بلانکو (۷۱ - علیرضا کوشکی).

ترکیب ذوب‌آهن: پارسا جعفری، امیرحسین جدی (۱+۹۰ - دانیال ایری)، محمد قریشی، فردین یوسفی (۱+۹۰ - سبحان خاقانی)، مجید علیاری (۳+۹۰ - محمدهادی باغبان مطلق)، کمال کامیابی‌نیا، پدرام قاضی‌پور، محسن آذرباد، فریبرز گرامی، امید لطیفی و شایان مصلح.

داور: امیر عرب‌براقی

کارت زرد: رامین رضاییان (۲۶) از استقلال و فریبرز گرامی (۸۶) از ذوب‌آهن

نیمه اول

دقیقه ۱۱: رامین رضاییان پس از دریافت پاسی قطری توپ را زمینی به محوطه جریمه ذوب‌آهن فرستاد که با برخورد به مدافعان به کاکوتا رسید، ولی ضربه بازیکن کنگویی استقلال از بالای دروازه ذوبی‌ها به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵: ارسال توپ از رامین رضاییان با اشتباه پارسا جعفری می‌رفت تا وارد دروازه ذوب‌آهن شود، اما شایان مصلح سر رسید و توپ را دور کرد.

دقیقه ۳۷: پاس بلندی به رضاییان رسید و این بازیکن تک ضرب توپ را به محوطه جریمه ذوب‌آهن رساند تا بلانکو دروازه این تیم را باز کند، اما در آخرین لحظه فریبرز گرامی مانع گلزنی تیم میزبان شد.

نیمه دوم

دقیقه ۵۶: اشتباه سامان فلاح در دفع توپ باعث شد توپ در اختیار مجید علیاری قرار بگیرد و این بازیکن با حضور در محوطه جریمه استقلال دروازه این تیم را باز کرد.

دقیقه ۶۳: کاکوتا پس از عبور از چند بازیکن نزدیک خط محوطه جریمه اقدام به شوت زدن کرد که پس از برخورد به یکی از بازیکنان ذوب‌آهن به کرنر رفت.

دقیقه ۶۴: بلانکو پس از استپ توپ در محوطه جریمه ضربه‌اش را زد که به تیر دروازه خورد.

دقیقه ۷۰: پاس عمقی به امید لطیفی رسید و این بازیکن به راحتی دروازه استقلال را برای بار دوم باز کرد.

دقیقه ۸۷: یک بار دیگر آشفتگی عمق خط دفاعی استقلال باعث شد تا علیاری در عمق خط دفاعی صاحب توپ شود و دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

دقیقه ۸۸: شوت ماشاریپوف را دروازه‌بان ذوب‌آهن دفع کرد.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک