رگکامف هم منتفی شد؛ مدیران استقلال نمی‌توانند سرمربی پیدا کنند!

در شرایطی که بیش از دو هفته از استعفای جواد نکونام گذشته است، استقلال هنوز سرمربی ندارد.

کد خبر: ۱۷۲۴
رگکامف هم منتفی شد؛ مدیران استقلال نمی‌توانند سرمربی پیدا کنند!

پس از استعفای جواد نکونام، هواداران استقلال امیدوار بودند که در فرصت دیدار با هوادار و فیفادی، سرمربی جدید استقلال مشخص و این مربی پیش از دیدار برابر النصر، فرصت کافی برای آشنایی ابتدایی با ترکیب این تیم را داشته باشد. اما در شرایطی که زمان به سرعت برای استقلالی در حال سپری هست، هنوز سرمربی آبی‌پوشان مشخص نشده است.

در میان گزینه‌های زیادی مطرح شده است و حتی طبق گفته مدیران استقلال، توافقاتی هم با پل لی گوئن فرانسوی شده بود، اما شرایط منطقه و توصیه‌های سفارت‌های اروپایی حضور این مربی فرانسوی را در ایران منتفی کرد. پس از آن نوبت به پیتسو موسیمانه رسید و او هم از میان گزینه‌های استقلال کنار رفت. در نهایت امروز نام لورنتیو رگکامف مطرح شد و حتی برخی اخبار از توافق با او خبر می‌داد، اما فرشید سمیعی، مدیرعامل استقلال گفت که این گزینه هم منتفی است. سمیعی در مقابل ساختمان باشگاه استقلال به خبرنگاران گفت رگکامف صرفا به استقلال پیشنهاد شده و مذاکراتی صورت نگرفته است!

همه این‌ها در شرایطی است که استقلال باید روز جمعه به مصاف ذوب آهن برود و هفته آینده روز سه‌شنبه در مقابل النصر قرار بگیرد، آن هم در شرایطی که این باشگاه هنوز سرمربی خود را انتخاب نکرده است.

وضعیت استقلال به شدت مورد اعتراض هواداران این باشگاه است و به نظر می‌رسد با ادامه این وضعیت، فرشید سمیعی و احمد شهریاری روزهای سخت‌تری را در استقلال سپری خواهند کرد.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک