استقلال منتظر پاسخ AFC به النصر؛ سعودی‌ها درخواست زمین بی‌طرف نداده‌اند

روزنامه الریاضیه عربستان در گزارشی اعلام کرد که باشگاه النصر هنوز درخواست رسمی برای برگزاری دیدار مقابل استقلال در زمین بی‌طرف نداده است. این در حالی است که باشگاه سعودی تنها در پی استعلام از AFC در خصوص محل قطعی این بازی بوده و تصمیم نهایی همچنان مشخص نیست.

کد خبر: ۱۶۹۵
استقلال منتظر پاسخ AFC به النصر؛ سعودی‌ها درخواست زمین بی‌طرف نداده‌اند

روزنامه الریاضیه عربستان امروز در گزارشی اعلام کرد که باشگاه النصر تاکنون درخواست رسمی خود را برای برگزاری دیدار با استقلال در زمین بی‌طرف به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه نکرده است. این باشگاه تنها از AFC خواسته است تا اطلاعات دقیق در خصوص محل برگزاری این مسابقه را مشخص کند.

منبعی مطلع در این خصوص اعلام کرده است که النصر درخواست رسمی خود را به AFC برای تغییر محل بازی به زمین بی‌طرف ارائه نکرده و صرفاً استعلام محل برگزاری را انجام داده است. در همین حال، با توجه به تصمیم AFC برای برگزاری دیدار تیم ملی ایران و قطر در زمین بی‌طرف، احتمال برگزاری دیدار استقلال و النصر نیز در چنین شرایطی بسیار زیاد است.

تیم فوتبال استقلال تا به اینجا در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا موفق به کسب سه امتیاز شده است، در حالی که النصر عربستان با چهار امتیاز در جایگاهی بالاتر از استقلال قرار دارد.

از سوی دیگر، فدراسیون فوتبال ایران روز گذشته با ارسال نامه‌ای به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا بر حق غیرقابل انکار ایران برای میزبانی در خاک خود تأکید کرد. در بخشی از این نامه آمده است: «در صورت اصرار بر برگزاری بازی خانگی ایران در خارج از کشور، ما پیشنهاد می‌کنیم که ترتیب دیدار ایران و قطر تغییر کند. در این صورت، بازی رفت در تاریخ ۲۴ مهر در دوحه برگزار شده و بازی برگشت در تاریخ ۱۵ خرداد ۱۴۰۴ در ایران انجام خواهد شد.»

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک