النصر کار دست برنامه لیگ داد؛ استقلال - ذوب آهن لغو می‌شود!

دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر به دلیل احتمال برگزاری بازی استقلال و النصر عربستان در کشور ثالث، در آستانه تعویق قرار گرفته است. این تصمیم وابسته به نظر نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره محل برگزاری بازی‌های باشگاهی است.

کد خبر: ۱۶۹۴
النصر کار دست برنامه لیگ داد؛ استقلال - ذوب آهن لغو می‌شود!

در حالی که تیم فوتبال استقلال برای رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا آماده می‌شود و قرار است در تاریخ اول آبان ماه در تهران به مصاف تیم النصر عربستان برود، احتمال تغییرات جدی در برنامه‌های این تیم به وجود آمده است. با توجه به اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفته دیدار تیم ملی ایران مقابل قطر را در کشوری ثالث برگزار کند، این احتمال وجود دارد که بازی‌های باشگاهی نیز تحت تأثیر این تصمیم قرار بگیرند.

یکی از این تغییرات می‌تواند به بازی حساس استقلال و النصر برگردد. اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم بگیرد که دیدار استقلال و النصر نیز در خارج از تهران برگزار شود، برنامه هفته هشتم لیگ برتر تحت تأثیر قرار می‌گیرد و بازی استقلال مقابل ذوب‌آهن، که قرار است ۲۷ مهرماه برگزار شود، به تعویق خواهد افتاد.

سازمان لیگ فوتبال ایران در تلاش بود که اگر بازی استقلال و النصر در تهران برگزار شود، بازی این تیم در هفته هشتم لیگ برتر را طبق برنامه اولیه برگزار کند، اما حالا با افزایش احتمال جابجایی این دیدار به کشوری ثالث، سازمان لیگ ناچار خواهد بود برنامه خود را تغییر داده و بازی استقلال و ذوب‌آهن را به تاریخ دیگری موکول کند.

در نهایت، تصمیم‌گیری نهایی در این باره به نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا و شرایط برگزاری مسابقات آسیایی بستگی دارد، و هواداران دو تیم باید منتظر اعلام رسمی سازمان لیگ و AFC در روزهای آتی باشند.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک