زمان بازگشت گاریدو و آغاز تمرینات پرسپولیس مشخص شد

پس از پیروزی پرسپولیس مقابل چادرملو در هفته هفتم لیگ برتر و به‌دنبال وقفه دو هفته‌ای مسابقات به دلیل بازی‌های ملی، خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس، برای گذراندن تعطیلات و انجام امور شخصی، ایران را به مقصد اسپانیا ترک کرد. او پس از پایان تعطیلات، به تهران بازخواهد گشت تا دور جدید تمرینات سرخ‌پوشان را آغاز کند.

کد خبر: ۱۶۹۲
زمان بازگشت گاریدو و آغاز تمرینات پرسپولیس مشخص شد

پس از پیروزی پرسپولیس تهران مقابل چادرملو اردکان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر، به‌دلیل آغاز بازی‌های ملی، لیگ برتر و دیگر مسابقات باشگاهی به مدت دو هفته تعطیل شد. با توجه به این تعطیلی، خوان کارلوس گاریدو، سرمربی اسپانیایی پرسپولیس، تصمیم گرفت برای گذراندن تعطیلات و پیگیری برخی امور شخصی به کشور خود بازگردد و راهی اسپانیا شد.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، گاریدو قرار است روز پنجشنبه به ایران بازگردد و دور جدید تمرینات پرسپولیس را آغاز کند. تمرینات سرخ‌پوشان تحت هدایت او برای آماده‌سازی هر چه بهتر جهت ادامه رقابت‌ها، به‌ویژه مسابقات حساس پیش‌رو در لیگ نخبگان آسیا، شروع خواهد شد.

پرسپولیس در تاریخ سی‌ام مهرماه، پس از اتمام فیفادی، در چارچوب سومین بازی خود از رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا، به مصاف تیم قدرتمند السد قطر خواهد رفت. این بازی برای سرخ‌پوشان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا تیم گاریدو در دو بازی قبلی تنها موفق به کسب یک امتیاز شده و به‌شدت نیازمند کسب پیروزی در این دیدار خارج از خانه است. سرمربی اسپانیایی و شاگردانش با چالشی جدی روبه‌رو هستند و برای باقی‌ماندن در رقابت‌های آسیایی، باید عملکردی بی‌نقص در این بازی حساس به نمایش بگذارند.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک