رامین رضاییان: نمی‌دانم سکوت کار درستی است یا نه؛ با تمام وجود برای استقلال می‌جنگم

رامین رضاییان، مدافع استقلال، از وضعیت روحی نامناسب خود سخن گفت و با وجود عملکرد درخشانش در این فصل، اعلام کرد که تنها انگیزه او برای ادامه فوتبال، هواداران استقلال هستند.

کد خبر: ۱۶۸۷
رامین رضاییان: نمی‌دانم سکوت کار درستی است یا نه؛ با تمام وجود برای استقلال می‌جنگم

رامین رضاییان که با هیاهوی فراوان در تابستان به استقلال پیوست و تاکنون نمایش‌های خوبی در ترکیب این تیم داشته است، اخیراً با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از حال ناخوشش خبر داد و هواداران استقلال را تنها انگیزه‌اش برای ادامه کار معرفی کرد. رضاییان در این پست نوشت:

یه چند وقتیه حالم خوب نیست نمیدونم کار درستیه سکوت میکتم یا ...

ولی تنها انگیزه فوتبالیم توی این روزها شما هواداران بزرگ استقلالید که بتونم ذره ای دلتان را شاد کنم، مرسی که همیشه بهم انرژی فراوان دادید و توی این مدت کوتاه جز محبت و احترام چیز دیگری ندیدم

و منم تا روزی که این پیراهن مقدس و بزرگ را به تن دارم توی زمین با تمام وجودم براتون میجنگم

رامین رضاییان

این پست باعث شد تا گمانه‌هایی درباره دلایل احتمالی پشت آن زده شود. مشخص نیست که آیا رضاییان از شرایط نامناسب استقلال در داخل و خارج از زمین و نتایج ناراضی است یا شایعاتی که درباره اختلافات در رختکن مطرح می‌شود، صحت دارد. 

در بازی روز گذشته استقلال مقابل هوادار، صحنه‌ای توجهات را به خود جلب کرد؛ بین رامین رضاییان و مهرداد محمدی جروبحثی در گرفت و رضاییان در جشن شادی گل محمدی شرکت نکرد. این اتفاقات بر ابهامات پیرامون وضعیت روحی و شرایط رضاییان در تیم استقلال افزوده است.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک