واکنش سازمان لیگ به لغو دیدار پرسپولیس - ملوان

امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر، در واکنش به درخواست باشگاه پرسپولیس برای تعویق دیدار این تیم مقابل ملوان توضیحاتی را ارائه داد.

کد خبر: ۱۶۶۳
واکنش سازمان لیگ به لغو دیدار پرسپولیس - ملوان

امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر، درباره درخواست باشگاه پرسپولیس برای تعویق دیدار این تیم با ملوان در هفته هشتم لیگ برتر، توضیحاتی ارائه کرد. او در این خصوص گفت: «پرسپولیس درخواست داده است و ما هم تا فردا و پس از اعلام لیست تیم ملی در این باره تصمیم‌گیری خواهیم کرد.» روشنک در ادامه تصریح کرد که این تصمیم به تعداد ملی‌پوشان بستگی دارد و افزود: «صد درصد همین‌طور است، چون فاصله این مسابقه با دیدار تیم ایران مقابل قطر ۴۸ ساعت است. درخواست باشگاه پرسپولیس را پس از اعلام لیست تیم ملی و مشخص شدن تعداد ملی‌پوشان این تیم بررسی خواهیم کرد.»

وی همچنین به استانداردهای برگزاری مسابقات بعد از فیفادی اشاره کرد و اظهار داشت: «ما یک استاندارد ۷۲ ساعته برای برگزاری مسابقات بعد از تعطیلات فیفادی داریم. در لیگ داخلی هم یک استاندارد چهار روزه بین دو مسابقه وجود دارد که این فاصله در مورد بازی پرسپولیس اتفاق نمی‌افتد.» 

روشنک در پایان تاکید کرد که در صورت تعویق دیدار پرسپولیس و ملوان، این بازی به بعد از هفته دهم لیگ موکول خواهد شد و گفت: «در صورت تعویق، فاصله دیدار پرسپولیس با السد در آسیا کمتر از چهار روز می‌شود و به همین دلیل زمان برگزاری این مسابقه به بعد از هفته دهم لیگ منتقل خواهد شد.» 

او در پاسخ به سوالی درباره درخواست استقلال برای تعویق دیدار هفته هشتم نیز گفت: «خیر. بازی استقلال ۷۲ ساعت بعد از بازی تیم ملی است.»

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک