سهراب بختیاری‌زاده: آمده‌ام تا سرمربی خارجی استقلال انتخاب شود/هر زمان نخواستند می‌روم

سهراب بختیاری‌زاده در پیامی در اینستاگرام از بازگشت خود به استقلال پس از دو دهه ابراز خرسندی کرد. او تاکید کرد که در این مدت همواره با تیم زندگی کرده و اکنون بدون هیچ چشمداشتی آمده است تا استقلال را در دوران گذار و آرامش به سرمربی جدید یاری کند.

کد خبر: ۱۶۶۰
سهراب بختیاری‌زاده: آمده‌ام تا سرمربی خارجی استقلال انتخاب شود/هر زمان نخواستند می‌روم

سهراب بختیاری‌زاده، مربی موقت استقلال، با انتشار پیامی در اینستاگرام از بازگشتش به این تیم پس از دو دهه دوری خبر داد و اظهار داشت که دوران بازیگری‌اش در استقلال به عنوان شاگرد مرحوم منصور پورحیدری و ناصر حجازی، بخشی مهم از زندگی حرفه‌ای او بوده است. او در این پیام به عشقش به استقلال و تصمیم برای کمک به تیم در شرایط فعلی اشاره کرد و از هواداران و پیشکسوتان درخواست کرد تا با همدلی در این مسیر دشوار به تیم کمک کنند. بختیاری‌زاده همچنین تأکید کرد که بدون هیچ چشمداشتی در خدمت تیم است و هر زمان که نیازی نباشد، بدون تردید از تیم جدا خواهد شد.

سهراب بختیاری‌زاده در اینستاگرام خطاب به هواداران استقلال نوشت:

خوشحالم که پس از دو دهه به خانه خودم برگشتم و این فرصت نصیبم شد تا در خدمت استقلال و شما هواداران با محبت و پر شور باشم، دوران فوتبالم در استقلال به عنوان شاگرد مرحوم منصور پورحیدری و مرحوم ناصر حجازی بخش مهمی از زندگی حرفه ای من است و اگر چه در این مدت از استقلال دور بودم اما من هم مثل شما با این تیم زندگی کرده ام ، از بردهایش خشنود شدم و ناکامی هایش مرا مغموم کرده است، در این سال ها دو یا سه بار این شانس را داشتم که در خدمت استقلال باشم اما هر بار تصور کردم افراد شایسته دیگری هستند که بیش از من می توانند به تیم کمک کنند،الان هم بر حسب وظیفه آمدم ،چون باید کسی تیم را هدایت کند تا باشگاه در فضایی آرام و به دور از تنش سرمربی خارجی مناسبی برای تیم انتخاب کند، هم اکنون بدون هیچ چشمداشتی در خدمت استقلال هستم و هر زمان هم نخواستند می روم ،چه بسا با حضور مربی خارجی هم برای ادامه همکاری به توافق نرسم و از تیم جدا شوم ،استقلال را دوست دارم و عاشق فوتبالم اما در تمام زندگی ام به هر قیمتی در جایگاهی نمانده ام و مطمئن باشید هرگز روی اصول خودم پا نخواهم گذاشت ،از بزرگان،پیشکسوتان باشگاه و هواداران رخصت می طلبم و از همه می خواهم در این مسیر دشوار به ما کمک کنند ،استقلال در شرایط فعلی نیاز به آرامش دارد و این مهم در سایه همدلی میسر خواهد بود ،در پایان از همه عزیزانی که در این مدت حمایت یا انتقاد کردند ممنونم و تلاش می کنم بعنوان مسؤل فنی همراه با بقیه مربیان و بازیکنان و مجموعه تیم استقلال را در مسیر اهدافش پیش ببریم،. به امید بهترینها برای تیم محبوبم استقلال

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک