محرومیت محمود فکری به دلیل اظهارات جنجالی؛ واکنش فوری کمیته انضباطی

اظهارات تند و جنجالی محمود فکری، سرمربی تیم مس شهر بابک، درباره انتخاب مربی آینده استقلال واکنش سریع ارکان قضایی فدراسیون فوتبال را به دنبال داشت. کمیته انضباطی او را به دلیل این سخنان محروم کرد و او باید برای ارائه توضیحات به این کمیته مراجعه کند.

کد خبر: ۱۶۵۷
محرومیت محمود فکری به دلیل اظهارات جنجالی؛ واکنش فوری کمیته انضباطی

عصر امروز، محمود فکری در اظهاراتی غیرمنتظره و بحث‌برانگیز، به مدیران باشگاه استقلال هشدار داد که از بازگرداندن مربی‌ای که او مدعی بود همجنسگرا و مفعول است، خودداری کنند. (ویدیو اظهارات محمود فکری) این اظهارات که واکنش‌های بسیاری را در فضای رسانه‌ای و فوتبال ایران به همراه داشت، باعث شد که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به سرعت وارد عمل شود.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی از سوی فکری، او را به طور موقت و تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم مس شهر بابک محروم کرده است. بر اساس دستور موقت صادره، فکری تا زمان بررسی نهایی این پرونده نمی‌تواند تیم خود را در مسابقات همراهی کند.

علاوه بر این، محمود فکری ملزم شده است که برای ادای توضیحات درباره اظهارات خود در کنفرانس خبری، در جلسه کمیته انضباطی حضور یابد تا جزئیات بیشتری از این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک