ادامه تغییر در استقلال؛ دو مربی دیگر استقلال هم استعفا دادند

پس از استعفای جواد نکونام از سرمربی‌گری استقلال و موافقت هیات مدیره با این تصمیم، تغییرات بزرگی در کادر فنی این تیم رخ داد. سهراب بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی موقت منصوب شد و برخی از دستیاران نکونام نیز از جمع کادر فنی استقلال جدا شدند.

کد خبر: ۱۶۴۸
ادامه تغییر در استقلال؛ دو مربی دیگر استقلال هم استعفا دادند

هیات مدیره باشگاه استقلال روز چهارشنبه با استعفای جواد نکونام، سرمربی سابق این تیم، موافقت کرد و به این ترتیب دوره‌ای دیگر از سرمربی‌گری نکونام در استقلال به پایان رسید. در پی این اتفاق، سهراب بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی موقت انتخاب شد تا هدایت تیم در بازی‌های آتی را برعهده بگیرد.

با جدایی نکونام، برخی از دستیاران او نیز به همراه وی از استقلال خداحافظی کردند. حمید رجبی و کیانوش رحمتی، دو مربی که در کنار نکونام به فعالیت مشغول بودند، دیگر در تمرینات این تیم حضور نخواهند داشت و به کار خود در استقلال پایان داده‌اند. با این حال، محمد نوازی و بهزاد غلامپور همچنان به عنوان دستیاران در کادر فنی باقی خواهند ماند و همکاری‌شان با تیم استقلال ادامه خواهد داشت.

همچنین علی شیخ‌الاسلامی، که پیش از این به عنوان آنالیزور در استقلال حضور داشت، دوباره به کادر فنی بازگشته است و قرار است نقش آنالیزور تیم را برعهده بگیرد.

تمرینات تیم استقلال از امروز، پنج‌شنبه، ساعت ۱۶ آغاز می‌شود و این تیم برای دیدار آینده خود مقابل هوادار آماده خواهد شد. با این تغییرات در کادر فنی، انتظار می‌رود که استقلال با رویکردی متفاوت و تازه به مصاف حریفان خود برود و عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارد.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک