استعفای نکونام امروز پذیرفته می‌شود؛ سه مربی ایرانی گزینه نیمکت استقلال

استقلال پس از شکست تلخ مقابل السد قطر، با استعفای جواد نکونام مواجه شد. هیات مدیره استقلال امروز جلسه‌ای تشکیل خواهد داد تا درباره آینده نیمکت آبی‌پوشان تصمیم‌گیری کند.

کد خبر: ۱۶۴۴
استعفای نکونام امروز پذیرفته می‌شود؛ سه مربی ایرانی گزینه نیمکت استقلال

تیم فوتبال استقلال در هفته دوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا، با نتیجه ۲ بر صفر مقابل السد قطر متحمل شکست شد. نمایش ضعیف و دور از انتظار آبی‌پوشان تهرانی در این بازی، هواداران و کارشناسان فوتبال را ناامید کرد و وضعیت تیم را بحرانی‌تر از گذشته جلوه داد.

پس از این دیدار، جواد نکونام، سرمربی استقلال، در نشست خبری پس از بازی اعلام کرد: «اگر در این دیدار هم استقلال را همراهی کردم، تنها به دلیل وظیفه‌ای بود که بر عهده داشتم. باید تا لحظه آخر کنار تیم می‌ماندم و سعی کردم سنگ‌هایی که به سمت من پرتاب می‌شود، به تیم اصابت نکند. اما حالا، برای جلوگیری از آسیب بیشتر به استقلال، کنار می‌روم.»

با بازگشت کاروان استقلال از قطر، احمد شهریاری، رئیس هیات مدیره و فرشید سمیعی، مدیرعامل باشگاه استقلال، اعلام کردند که در جلسه‌ای با حضور همه اعضای هیات مدیره، درباره استعفای نکونام تصمیم‌گیری خواهند کرد. قرار است این نشست عصر امروز برگزار شود.

به احتمال زیاد، در این جلسه با استعفای جواد نکونام موافقت خواهد شد و باشگاه استقلال با صدور بیانیه‌ای رسمی از زحمات این مربی در دوران حضورش در تیم تشکر خواهد کرد. بر اساس گمانه‌زنی‌ها، مدیران باشگاه قصد دارند یکی از پیشکسوتان استقلال را به عنوان سرمربی موقت منصوب کنند تا با زمان و دقت بیشتری گزینه نهایی خارجی برای هدایت تیم انتخاب شود.

گفته می‌شود سه گزینه داخلی از شانس بالایی برای تصدی موقت نیمکت استقلال برخوردارند و به زودی یکی از آن‌ها برای هدایت تیم در نظر گرفته خواهد شد.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک