اعتراف تکان‌دهنده رئیس هیات مدیره استقلال؛ بازیکنان بوسنیایی با نظر مستقیم من آمدند!

احمد شهریاری، رئیس هیات مدیره استقلال که به دلیل اتفاقات استقلال مورد انتقاد شدید هواداران قرار گرفته، اعتراف کرد که دو بازیکن بوسنیایی بدون تایید جواد نکونام و با نظر مستقیم او به تیم اضافه شده‌اند.

کد خبر: ۱۶۴۱
اعتراف تکان‌دهنده رئیس هیات مدیره استقلال؛ بازیکنان بوسنیایی با نظر مستقیم من آمدند!

در جریان نقل و انتقالات تابستانی، استقلال دو بازیکن بوسنیایی به نام‌های ودران کیوسفسکی و آلمدین زیلیکیچ را به خدمت گرفت. اما کیوسفسکی بدون حتی یک جلسه تمرین، از سوی جواد نکونام تایید نشد و سریعاً از استقلال جدا شد. زیلیکیچ نیز پس از مدتی حضور در اردوهای پیش‌فصل و حتی نشستن روی نیمکت در اوایل فصل، به دلیل عدم رضایت سرمربی به جمع بازیکنان جدا شده پیوست.

این دو انتقال پرسش‌های زیادی را میان هواداران ایجاد کرد، به‌ویژه وقتی شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه این بازیکنان توسط پسر یکی از مدیران به تیم آمده‌اند. این ماجرا تا زمانی که احمد شهریاری، رئیس هیات مدیره استقلال، سرانجام اعتراف کرد که این دو بازیکن با نظر مستقیم خودش به تیم اضافه شده‌اند، ادامه داشت.

شهریاری بامداد امروز، پس از بازگشت از قطر، در گفت‌وگویی تاکید کرد که انتخاب این بازیکنان تصمیم شخصی او بوده است، هرچند وی معتقد است که آن‌ها بازیکنان باکیفیتی بودند. با این حال، این مسئله به هیچ وجه مورد تایید جواد نکونام نبود و سرمربی استقلال نظر دیگری در خصوص کیفیت آن‌ها داشت.

این اعتراف در شرایطی مطرح شده که هواداران استقلال همچنان از عملکرد مدیران استقلال و در راس آن‌ها احمد شهریاری و فرشید سمیعی ناراضی هستند و حالا با این اظهارات، به نظر می‌رسد انتقادات از مدیریت باشگاه شدت بیشتری پیدا خواهد کرد. این درحالی است که احمد شهریاری تاکید کرد که از عملکرد خودش در استقلال راضی است!

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک