محکومیت پرسپولیس به دلیل جعل سند پزشکی نبیل باهویی

باشگاه پرسپولیس به دلیل ارائه سند جعلی در پرونده نبیل باهویی، مهاجم سابق این تیم، با محکومیت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روبه‌رو شد.

کد خبر: ۱۶۳۹
محکومیت پرسپولیس به دلیل جعل سند پزشکی نبیل باهویی

باشگاه پرسپولیس در پرونده نبیل باهویی، بازیکن سابق خود، با اتهام استفاده از سند جعلی مواجه شده و در نهایت از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محکوم شد. نبیل باهویی فصل گذشته به پرسپولیس پیوست اما به دلیل عدم حضور در مسابقات این تیم، قراردادش به صورت توافقی فسخ شد. بر اساس قوانین، تیم‌هایی که از بازیکنان خارجی خود در کمتر از ۶۰ درصد مسابقات استفاده کنند، یکی از سهمیه‌های خارجی فصل بعد را از دست خواهند داد. 

باشگاه پرسپولیس مدعی شد که دلیل عدم استفاده از باهویی در فصل گذشته، مصدومیت این بازیکن بوده و برای اثبات این موضوع، اسناد پزشکی و نتایج MRI پای مصدوم باهویی را به فدراسیون ارسال کرد. اما پس از بررسی‌های انجام شده، مشخص شد که این سند جعلی است و پرونده به کمیته انضباطی ارجاع داده شد.

نبیل باهویی

کمیته انضباطی پس از بررسی دقیق پرونده و اسناد ارائه شده، اعلام کرد که MRI ارسال شده از سوی پرسپولیس مربوط به بیمارستان محب کوثر بوده، در حالی که این بیمارستان فاقد دستگاه MRI است. بر این اساس، کمیته انضباطی تخلف باشگاه پرسپولیس در استفاده از سند جعلی را تایید و این باشگاه را محکوم کرد.

در حکم صادر شده از سوی کمیته انضباطی، پرسپولیس به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد و ابوالفضل ایل سعادتمند، به عنوان یکی از مسئولان مرتبط با پرونده، به مدت یک سال از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محروم شد.

پرسپولیس به دلیل جعل سند محکوم شد

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک