شوک در رختکن استقلال: جواد نکونام جدا شد

پس از شکست تلخ استقلال در دربی، شایعات پیرامون جدایی جواد نکونام از هدایت آبی‌های پایتخت شدت گرفته است. صحبت‌های او در رختکن تیم پس از بازی، رنگ و بوی خداحافظی داشت.

کد خبر: ۱۶۱۱
شوک در رختکن استقلال: جواد نکونام جدا شد

پس از پایان دربی حساس تهران که با شکست استقلال همراه بود، جواد نکونام در رختکن تیم صحبت‌هایی انجام داد که نشانه‌هایی از جدایی احتمالی او از استقلال را به همراه داشت. سرمربی استقلال که از حضور در نشست خبری پس از بازی خودداری کرد، به جای آن ترجیح داد در کنار بازیکنان بماند و با آنها گفتگویی داشته باشد.

نکونام در صحبت‌های خود به مشکلاتی اشاره کرد که از ابتدای فصل با آنها روبرو بوده و به حواشی اخیر که به گفته او علیه خودش و تیم ساخته شده‌اند، پرداخت. او همچنین عنوان کرد که به عنوان فردی که خودش استقلالی است، نمی‌خواهد تیم مورد علاقه‌اش به دلیل دشمنی‌ها و حاشیه‌هایی که اطراف او شکل گرفته، آسیب ببیند.

سرمربی استقلال به طور خاص به برخی اتفاقات اخیر از جمله برگزاری نشست خبری توسط داوود حقدوست، مشاور مدیرعامل باشگاه، اشاره کرد و مدعی شد که این قبیل اقدامات باعث شده ادامه کار و موفقیت تیم دشوار شود.

نحوه صحبت‌های نکونام با بازیکنان به گونه‌ای بود که حاکی از خداحافظی او از تیم بود و احتمالاً به زودی رسماً از سمت خود کناره‌گیری کند. این در حالی است که احمد شهریاری و فرشید سمیعی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه، پس از پایان دربی، حمایت خود از نکونام را اعلام کردند و از ادامه همکاری با او سخن گفتند.

باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و آیا جواد نکونام همچنان در تمرینات استقلال حاضر خواهد شد یا استعفای رسمی خود را اعلام خواهد کرد. سرنوشت سرمربی استقلال در آستانه دیدار حساس با السد در ابهام قرار دارد.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک