نصب صندلی‌های جدید در ورزشگاه آزادی؛ بازسازی تا پایان آذرماه تکمیل می‌شود

مدیر ورزشگاه آزادی از پایان کار نصب صندلی‌های سکوی ضلع غربی طبقه دوم این ورزشگاه خبر داد و اعلام کرد تاکنون ۶۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی ورزشگاه تخصیص یافته است. هدف‌گذاری شده که بازسازی کامل آزادی تا پایان آذرماه به اتمام برسد.

کد خبر: ۱۶۰۵
نصب صندلی‌های جدید در ورزشگاه آزادی؛ بازسازی تا پایان آذرماه تکمیل می‌شود

مدیر ورزشگاه آزادی با اشاره به روند بازسازی این مجموعه، اعلام کرد که کار نصب صندلی‌های جدید در سکوی ضلع غربی طبقه دوم به اتمام رسیده و نزدیک به ۱۶ هزار صندلی تازه در زون‌های بازسازی‌شده این طبقه نصب شده است.

وی در ادامه توضیح داد که در مرحله اول بازسازی، ۲۲ زون برای مقاوم‌سازی و استانداردسازی در نظر گرفته شد که تاکنون زون‌های ۱ تا ۵ و ۳۱ تا ۳۶ تکمیل شده‌اند. مراحل بعدی بازسازی، شامل پشت دروازه و ضلع جنوبی ورزشگاه نیز در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

مدیر ورزشگاه درباره بودجه تخصیص‌یافته برای این پروژه گفت: از ۱۲۰۰ میلیارد تومانی که برای بازسازی ورزشگاه آزادی در نظر گرفته شده، تاکنون ۶۰۰ میلیارد تومان تزریق شده است. وی ابراز امیدواری کرد که در ادامه، مابقی بودجه نیز به موقع تخصیص یابد تا روند بازسازی بدون مشکل پیش برود.

در بخش دیگری از صحبت‌های خود، مدیر ورزشگاه به سایر بخش‌های تحت بازسازی اشاره کرد و افزود: علاوه بر سکوهای تماشاگران، جایگاه ویژه خبرنگاران، VIP و CIP، تونل‌های ورودی و خروجی مجزای خبرنگاران و... نیز جزو بخش‌هایی است که در دستور کار بازسازی قرار دارد.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک