جزئیات نشست هماهنگی داربی: غیبت ستاره استقلال مقابل پرسپولیس قطعی است

در آستانه برگزاری داربی، نشست هماهنگی مدیران دو تیم پرسپولیس و استقلال برگزار شد و طی آن اعلام شد که برخی از بازیکنان کلیدی این دو تیم به دلیل محرومیت در این دیدار حضور نخواهند داشت. همچنین جزئیات مربوط به لباس تیم‌ها و ظرفیت بلیت‌فروشی نیز مشخص شد.

کد خبر: ۱۶۰۴
جزئیات نشست هماهنگی داربی: غیبت ستاره استقلال مقابل پرسپولیس قطعی است

باشگاه پرسپولیس طی خبری اعلام کرد که نشست هماهنگی مدیران برای داربی روز سه‌شنبه شب در هتل امیرکبیر شهر اراک برگزار شد. این جلسه به ریاست امیر داودزاده و با حضور روشنک، مسئول برگزاری مسابقات، نمایندگان دستگاه‌های مختلف و دیگر مسئولان برگزاری، همراه با نمایندگان دو تیم، تشکیل شد.

در این جلسه، ناظر بازی تأیید کرد که پرسپولیس در این دیدار نمی‌تواند از سهیل صحرایی به دلیل محرومیت استفاده کند. همچنین تیم استقلال از حضور روزبه چشمی و مهرداد محمدی محروم خواهد بود.

در خصوص لباس تیم‌ها نیز اعلام شد که پرسپولیس با پیراهن یک‌دست سرخ و دروازه‌بان این تیم با لباس زرد به میدان خواهد رفت. استقلال نیز با لباس یک‌دست آبی و دروازه‌بانشان با لباس مشکی حاضر خواهند شد.

ظرفیت بلیت‌فروشی این مسابقه ۸۰۰۰ نفر اعلام شد که به طور مساوی بین هواداران دو تیم تقسیم خواهد شد.

در ادامه، زمان‌بندی حرکت تیم‌ها از هتل و پروتکل‌های پیش از مسابقه نیز مورد بحث قرار گرفت. با توجه به اینکه هر دو تیم در یک هتل اقامت دارند، مقرر شد که دو تیم در زمان‌های متفاوتی هتل را برای حرکت به سمت ورزشگاه ترک کنند. همچنین، سکوهای هواداران هر تیم در سمتی قرار خواهد گرفت که نیمکت تیم مورد حمایتشان واقع شده است.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک