افشای جزئیات تکان‌دهنده از زبان هوادار ملوان؛ مقصر مرگ هوادار کیست؟

یکی از هواداران قدیمی تیم ملوان بندر انزلی، که در جریان دیدار با سپاهان در ورزشگاه فولادشهر حضور داشت، از لحظاتی سخن می‌گوید که هوادار فقید ملوان روی سکوها افتاد و سپس جان باخت.

کد خبر: ۱۴۳۶
افشای جزئیات تکان‌دهنده از زبان هوادار ملوان؛ مقصر مرگ هوادار کیست؟

به گزارش تسنیم، درگذشت مرحوم مرتضی خائفی در حاشیه دیدار سپاهان و ملوان، یکی از تلخ‌ترین اتفاقات فوتبال ایران در سال‌های اخیر بود. او که برای حمایت از تیم محبوبش از بندر انزلی به فولادشهر سفر کرده بود، دچار ایست قلبی شد و پس از چند دقیقه تأخیر، به آمبولانس منتقل گردید.

در حالی که در لیگ‌های معتبر مانند لالیگا و لیگ برتر انگلیس، در شرایط مشابه بازی برای رسیدگی به بیمار متوقف می‌شود، این اتفاق در فولادشهر رخ نداد و هوادار مذکور از دنیا رفت، تا قوی سپید انزلی سیاه‌پوش شود.

در این رابطه، با غفار خداپرست، یکی از هواداران قدیمی ملوان که مانند مرحوم خائفی مسابقه را از روی سکوهای ورزشگاه فولادشهر دنبال می‌کرد، گفت‌وگو کردیم. او که از نزدیکان هوادار فقید بود، در مصاحبه با تسنیم اظهار داشت: «حدود دقیقه ۳۰ بازی بود که مرحوم خائفی روی زمین افتاد. فریاد زدیم دکتر و آمبولانس بیاید، اما پزشک بالا نیامد.»

وی با انتقاد از مأمورانی که برای تأمین نظم و امنیت در ورزشگاه حضور داشتند، تصریح کرد: «پزشکان کم‌کاری کردند و مأموران بیشتر باعث این اتفاق شدند. آمبولانس اطراف زمین بود و می‌توانستیم مرحوم خائفی را راحت به آمبولانس برسانیم، اما مأموران به ما گفتند باید مرحوم خائفی را به آمبولانس پشت ورزشگاه منتقل کنیم!»

این هوادار ملوان در مورد تلاش برای خارج کردن مرحوم خائفی از سکوها خاطرنشان کرد: «او را از ورزشگاه خارج کردیم، اما بیهوده سرگردان شدیم و به داخل ورزشگاه برگشتیم. پزشک ملوان در آمبولانس کنار زمین با دست به این هوادار شوک وارد کرد و نفس داد. مرحوم خائفی را به بیمارستان منتقل کردند که از دنیا رفت.»

خداپرست درباره شایعات مربوط به بیماری مرحوم خائفی اظهار داشت: «این هوادار تومور داشت و ۱۰ سال به ورزشگاه نیامده بود. او در حال درمان بود و حدود ۶۰ سال داشت.»

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها