جنجال تلخ بر سر میراث علی انصاریان؛ تهدید به مرگ مادر فوتبالیست محبوب

ماجرای درگذشت ناگهانی علی انصاریان، ستاره فقید فوتبال ایران، هنوز هم با حواشی تلخی همراه است. در جدیدترین اتفاق، مادر علی انصاریان از تهدید به مرگ توسط افرادی خبر داده که با جعل سند، بخشی از اموال پسرش را به نام خود زده‌اند.

کد خبر: ۱۲۶۶
جنجال تلخ بر سر میراث علی انصاریان؛ تهدید به مرگ مادر فوتبالیست محبوب

در حالی که جامعه فوتبال ایران هنوز داغ از دست دادن علی انصاریان را بر دل دارد، اتفاقی تلخ و باور نکردنی، آرامش خانواده این ستاره فقید را بر هم زده است. سادات شاه‌ولایتی، مادر علی انصاریان، از تهدید به مرگ توسط افرادی خبر داده که با استفاده از اعتماد او، بخشی از اموال پسرش را به نام خود زده‌اند.

بر اساس گفته‌های مادر علی انصاریان، دو نفر از نزدیکان پسرش با جعل اسناد و مدارک، اموال او را به نام خود ثبت کرده‌اند. این افراد که به گفته شاه‌ولایتی، بسیاری از اهالی فوتبال با آن‌ها آشنا هستند، پس از انجام این کار، اقدام به تهدید و ارعاب مادر علی انصاریان کرده‌اند. 

سادات شاه‌ولایتی در این خصوص گفته است: «ح.ا.ا و ف.ا با جعل سند، اموال پسرم را بالا کشیده‌اند. ح.ا.ا من را تهدید کرده که با چادرم خفه‌ام خواهد کرد. او حتی گفته با اسلحه گرم و نارنجک خانه‌ام را منفجر می‌کند.»

مادر داغدار علی انصاریان با بغضی فروخورده، از اهالی فوتبال ایران درخواست کمک کرده و گفته است: «از اهالی فوتبال ایران درخواست می‌کنم نجاتم دهند و مال پسرم و جان خودم را نجات دهند.»

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها